Capitolul 12

16 4 0
                                    

B:Mergem?

A:D-da.

B:S-a întâmplat ceva?

A:Nu.

B:Bine.

Anastasia povesteste

Drumul până acasă a fost  într-o   liniște mormântală. Ma lăsat in fata casei si a plecat  după ce am intrat eu înăuntru. M-am dus  sus si am făcut un dus lung de o ora ,mintea mea fiind tot la el. La cum na sărutat , m-am simțit foarte excitata ,parca timpul s-a oprit in loc.  Vroiam sa nu se mai termine niciodată sărutul acela. La dracu  Anastasia te-ai îndrăgostit de el. Ești limba după el. Sper doar sa nu ma rănească.

Broker povestește

Doamne,  fata asta a dracu  rău de tot,sexi senzuală,a trezit in mine un monstru. Nu-mi mai venea sa  m-ai opresc sărutul.  Am simțit frisoane pe sira spinării când m-am apropriat si am sărutat-o ,prietenul meu nu ma mai asculta vroia sa iasă din pantaloni ,simțind-o   oarecum stânjenită de situație  am decis ca e timpul sa mergem acasă. Nu vroiam sa plecam dar mi-am adus aminte de situația ei de la petrecerea aceea nenorocita. Când mi-a    sus Elizabeth ca nu si-a  revenit complect am ezitat a avansez. O plac al dracului de mult si vreau o fac a mea cat mai curând posibil.

Anastasia povestește


doua zi de dimineață m-am trezit cu o ușoară durere de cap. Mi-am făcut rutina de dimineață  m-am îmbrăcat cu o pereche de pantaloni negri o cămașă alba din mătase un sacou negru si pantofi tot negrii cu toc de zece cm. Ella si Eli erau si ele  îmbrăcate cu ceva mai lejer  ca mine ,ele aveau cate o pereche de  blugi indigou si cu cate o cămașă alba .Am plecat  la facultate. In parcarea facultății erau băieții.

Băieții:Buna dimineață!

Noi:'Neata!

B:Anastasia pot vorbi putin cu tine?

A:Da .

E si El:Boi plecam la cursuri.

S si Bred:Si noi.

B:Ana sper ca ți-a  fost dor de mine ca mie mi-a fost de tine!

A:D-da.

B:S-a întâmplat ceva ?

A:Nu.

   B:Pai atunci de ce nu te uiți la mine ?

  Eu ridic din​ umeri si evit răspunsul pt că eram mai rosie decât o tomată .

  Broker pov.

I-am prins bărbia cu doua degete si i-am ridicat-o ,am observat ca e roșie in obraji ,e atât de  frumoasa! Doamne,cat ma excita fata asta! M-am apropriat mai mult de ea si i-am sărutat buzele rozalii​ si cărnoase , ma simțeam ca un adolescent la primul sărut.  


Iubirea învinge tot ! Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum