Capitolul 4

39 6 0
                                    

A:Bine o sa ma mai gândesc.

B:Deci?

A:Fara deci. Nu suport cuvântul deci.

B:Bine,dami nr tau de telefon.

A:Daca crezi ca o sa ma impresionezi doar cu o cina si un film te înșeli amarnic.

B:De ce ?

A::Pt ca :
1 Sunt o fata normala
2. Nu-mi plac curvele masculine
3. Nu sunt nici proasta nici fraiera sa ma arunc in brațele primului bărbat
4. Urăsc persoanele prefăcute
5. Sunt o fire sinceră dar si vulcanică.

B:Bine.

A:Propun sa lăsăm timpul sa decidă.

Am ajuns acasă mi-am făcut un dus si m-am pus in pat. Gândul mia zburat la Anastasia. Este o fata super mia plăcut caracterul ei. Este simpla ,rea si sexi în același​ timp. Miar placea sa o am aproape.

--- Se pare ca te-ai îndrăgostit!

B:Ba nu!

- Se pare ca tu nu ști ce e dragostea.

B:Nu am mai trăit o astfel de experiență .

Daca nu v-ați dat seama vorbeam cu minunata mea conștiința.

Anastasia pov:

Am ajuns acasă si mi-am făcut un dus si m-am pus in pat si ma gândeam la Broker. Nu pare un băiat rău,ar trebui sa ii dau o șansă.

Elizabeth pov

Dimineața zgomotul sonerie de la telefon ma anunță ca este dimineață . M-am ridicat cu greu din pat si m-am dus la baie. Mi-am făcut rutina de dimineață si m-am decis sa ma îmbrac cu o pereche de pantaloni negrii si o cămașă alba mai strâmtă pe corp mi-am luat o pereche de pantofi cu toc de zece cm. La bucătărie m-am întâlnit cu Anastasia,care era îmbrăcată intr-o fusta creon neagra si o cămașă din mătase roșie si pantofi roșii cu toc. Ne-am băut cafeaua pe care Anastasia o făcuse.

A:La cat ai venit ?

E:La 4:00.

A:V-ați distrat ?

E:Da sunt foarte de treaba prietenii lui Broker.

A:Te-ai cuplat cu vreunul dintre ei ?

E:Da, cu Samue .

A:Ooo.

E:Este foarte sexi si drăcos.

A:Bine hai că întârziem la facultate.

E:Bine.

★★★★★★★★★★★★★★★★

Anastasia pov.

Am ajuns la facultate su am parcat mașina lângă un Audi q4 . Am coborât din mașina si am dat sa plecam dar am auzit pe cineva strigând -une. Erau Samuel si cu Broker.

B/S(Samuel):Buna.

A/E:Hei.

S:La cat terminați cursurile?

A:La 14:00.

E:13:00.

B:Noi terminam la 14:00. V-ar placea sa mergem la o cafea?

A:Nu.

E : Da.


Broker pov.

O măsuram din priviri si observ ca arata al dreacu' de sexy Anastasia.Nicu prietena ei nu era mai prejos.

S:Pai ziceți da ori nu?

E:Pai o sa o conving eu pe Anastasia sa vina.

Si a primit o privire urâtă de la Anastasia.



Iubirea învinge tot ! Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum