Capitolul 13

25 4 3
                                    

A:Trebuie sa intram s-a sunat pt cursuri.

B:Bine,la cât termini?

A:La 13:00.

B:Perfect si eu.  Pa. 

A:Pa. 

Anastasia pov

Cursurile au trecut relativ repede.   Am stat numai cu gândul la Broker si la sărutul de dimineață. Cursurile s-au terminat. Am ajuns in parcarea facultăți si l-am observat pe Broker stand rezemat  de mașina lui (media). Am mers la el.

A:Hei.

B:Hei,mergem?

A:Pdi sunt si eu cu masina.

Mașina lui Anastasia 👆👆👆👆

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Mașina lui Anastasia 👆👆👆👆

B:Laso  pe Eli sa ți- o aducă acasă si noi mergem cu a mea .

A:Bine .

Broker pov

Am ajutat-o sa se urce in mașină ca un adevărat gentelman  .

A:Unde mergem ?

B:La cafenea sau la mine?

A:La cafenea,pt ca la tine nu merg pt ca nu te cunosc   îndeajuns încât sa am încredere in tine .

B:Chiar asa de dubios iti par?

A:Nu.

B:Atumci de ce iti e frica de mine?

A:Nu ,doar ca am trecut prin ceva care cred ca o sa ma afecteze toată  viata .

B:Ana ,viața trebuie trăită,trebuie sa reci peste acel  incident,a uiți si sa îți recapeți încrederea  in oameni .

A:As vrea ,dar imi e frica !

B:De ce?

A:Oamenii doar prin simplu fapt ca exista pot ranii.

B:Chiar asa de rău te-a afectat incidentul de asta vara ?

A:Da pt mine nu a fost si nu este ușor

B:Incearca sa vezi parte plina a paharului.

A:Pt tine e foarte ușor de vorbit ,dar pt mine e greu! Aproape am fost violată!

B:Imi pare rau!

A:Ar trebui!

B:Imi cer scuze ,ok?!

A:Broker   ție cum ți-ar fi sa știi ca îți poți pierde virginitatea cu o bruta de om care încearcă sa te violeze?!

B:Cum?!

Incerc sa o iau in brate, dar ma respinge  si observ cum ii curg lacrimile  pe obraji rozalii​. Mi se rupe sufletul sa o vad plângând.

A:Du-ma acasă!

B:Bine,dar te rog sa nu fi supărată pe mine !

A:Ok,ești prima persoana care ii spun aceste lucruri intime despre mine.



Iubirea învinge tot ! Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum