Capitolul 11

17 4 0
                                    

A:Bine,doar 1!

Eli sare in sus de fericire. Imi da un shot de de votka. L-am luat si l-am dat peste cap cum am văzut la ei.

B:Usor ca te îmbeți!

A:Cine,eu?

B:Tu!

Am mai cerut inca un shot si l-am dat peste cap,gatul ma ardea si mi-au dat lacrimile.

B:Vezi ca nu am chef sa te car in spate până acasă.

A:Sa o crezi tu…

E:Ana hai sa dansam.

A:Bine.

  Am plecat pe ringul de dans si am prins din mers ritmul. Am dansat cu Samuel ,Eli,si Bred . La un moment sat am simțit doua mâini pe talia mea si a inceput sa se miste în același​ ritm cu mine acea persoana. M-am întors și am văzut ca necunoscutul era Broker,care ma ținea de talie  lipind-uma  mai mult de el. Eu eram putin amețită de la cele doua shot-uri.

B:Te miști foarte senzual !

A:Inca nu ai văzut tot!

B:Incerci sa ma seduci ?

A:Mi-ar placea sa te seduc  dar nu ai fi in stare sa ma iubești !

B:Punema la încercare!

A:Bine.

  M-am apropriat m-ai tare de el , încât distanta dintre noi era milimetrica. Broker ma sărutat cu patos ,sălbatic si cu blândețe. Ne-am desprins din sărut pt ca nu mai aveam aer. Mia  zis sa plecam undeva unde sa putem vorbi in liniște. Ma luat de mana si ma dus la mașina. Am urcat pe locul pasagerului si el la volan.

A:Unde mergem?

B:Ai sa vezi.

A:Te rog spune-mi!  Spun in timp ce fac o fata de cățeluș.

B:Nu,mai avem putin.

A:Pai unde mergem  ?

B:Ai sa vezi.

Am ajuns deasupra orașului,era superb .

A:E minunat!

B:Ma bucur ca îți place.

A:Este mirific,i place la nebunie ,e superb!

B:Ca tine!

A :Cum?

Broker pov.

A:Cum?

M-am apropriat de ea si am sărutat-o  senzual si flamand in același​ timp. O simt cum începe aa tremure. Întrerup sărutul pt ca nu mai aveam aer. Expiram amândoi scandat de la sărut . Îmi lipesc fruntea deca ei și o privesc in ochii ei precum​ ciocolata si observ  strălucirea din ei si mai observ si roșeața din obraji ei. E asa de sexi când roșește si când se enervează .

Iubirea învinge tot ! Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum