B:Mă bucur că ai încredere în mine!
Am văzut cum s-au relaxat pe scaunul din dreapta. Am ajuns la ea acasă și am observat că a adormit. Am luat-o în brațe stil mireasa și am dus-o cu ajutorul lui Elizabeth la ea in dormitor. Am pus-o în pat și când a vrut sa plec mă prins de mână și mi-a spus să rămân . Am fost puțin surprins pentru că știam că nu trecuse peste acel incident nenorocit.
M-am pus în pat lângă ea și am luat-o în brațe ,mirosea a levănțică,am adormit îmbrățișați.
Anastasia povestește
Dimineața sunetul telefonului ma anunța că trebuie să mă trezesc. Am dat să mă ei dar doua brațe mă țin strâns de talie ,am ridicat capul și am văzut că era Broker care dormea că un îngeraș m-am strecurat din brațele sale să nu-l trezesc și l-am analizat mai bine. Parul ii era ciufulit buzele îi erau întredeschise rozalii și cărnoase, nasul micuț și maxilarul bine definit și tricoul care îl poarta ii scoate in evidenta mușchii. M-am dus la baie mi-am făcut rutina zilnica și un dus . Am ieșit înfășurată într-un produs care îmi ajunge până sub fund. Pt că îmi uitasem hainele . Am pășit ușor în dormitor ca să nu-l trezesc pe Broker ,m-am dus la dulap unde mi-am luat hainele și când m-am întors Broker era în fața mea cu mâinile încrucișate.
B:Așa umbli tu de obicei prin casa?
A:Nu,dar am crezut că dormi!
B:Am un somn foarte ușor.
A:Ai trebui să mă îmbrac.
B:Bine.
Broker povestește
Am observat cum se fâstâcește și prinde o roșeață in obraji . Mă ducea gândul la ce am discutat în mașină, oare chiar mai e virgină? Era al dracului de sexi in prosopul ăla roșu carea in scotea în evidență formele si picioarele lungi. Am scuturat din cap și am coborât în bucătărie unde erau Ella și Elizabeth care își luau micul- de- jun .
E si El:Hei!
B:'Neata!
E:Vrei sa iei micul dejun cu noi ?
B:Mersi , dar as dori doar o cafea!
E:Bine.
A:Și eu vreau cafea dar sa fie cu lapte !
E:Bine,pt tine cu mult drag!
B:Dar eu ce am ,sunt așa nesuferit?!
El:Nu doar că la ce fata ai!
B:Dar ce fata am?
E:Zici că te-a calcat trenul !
A&El:Hahahahhaaa!😂😂😂😂
Îmi trec mana prin par aranjând-ul cat de cat ,imi beau cafeaua și le spun fetelor că trebuie să ajung acasă.
Anastasia povestește
Era așa sexi cu parul ciufulit și cu fata somnoroasa.
B:Ana vrei sa mergem in parc mai târziu?
A:Da.
B:Bine pai atunci eu plec.
A:Pot sa vin cu tine ?
El ridică o sprânceană și zice da rânjind cu colțul gurii.
A:Pa fetele ! Ele de uita mirate la mine.
E&El:Să nu făceați prostii!
Noi: Nuuuuuuu!
CITEȘTI
Iubirea învinge tot !
RomanceAnastasia este o fată care nu duce lipsă de nimic. Dar nu are afecțiunea pe care o dorește de la părinții ei. Aceștia se afundă in muncă ignorând-o pe unica lor fiică. Anastasia este crescută de bunica ei care moare ucisă. De la moartea bunicii ei...