Anastasia pov
Elizabeth ma luat de o parte si iam zis:
A:Sti ca inca mai am frica de băieți.
E:Nu am știut ca inca nu ți-ai revenit de la incident.
A:Ar trebui sa te las sa te duci singura cu ei.
Elizabeth a făcut o fata de cățeluș plouat. In cele din urma am cedat.
A:Bine.
Elizabeth ma îmbrățișează strâns si imi mulțumește. Ne-am dus la cursuri. Am terminat cursurile si an mers spre parcarea facultăți.
Eu am întârziat putin fiindcă profa de istorie ma anunțat de olimpiada ce se aproprie.
Toți erau in parcarea facultății. Elizabeth ma întrebat daca sunt bine.
E:Esti bn?
A:Da.
E:Atunci de ce ai întârziat?
A:Ma reținut profa de istorie sa ma anunțe de olimpiada care este peste 3 zile.
B:Participi si tu ?
A:Da.
S:Tare,o sa mergem toți?
E:Eu nu.
S:De ce ?
E:Pt ca eu nu am învățat sa iau note bune asa ca prietene mea.
S/B:Ooooo.
A:Daca îți dădeai mai mult interes poate aveai si tu note bune.
S:Bine,bine hai sa trecem peste. Unde vreți sa mergem ?
A\E:La cafenea .
S/B:Bine.
Am urcat in mașini si am mers la cafeneaua noastră. Ajunși acolo ,parcam in fata cafenelei. Am intrat si am ales o masa lângă fereastra. M-am așezat lângă Eli. Băieții s-au pus in fata noastră.
Samuel a inceput sa spună glumele lui de umor negru pe care nu le prea înghițeam. Broker a observat si ia spus sa înceteze. Am comandat toți cate o cafea , a mea fiind cu lapte ,iar a lor neagra simpla. Am ras ,am glumit , dar la un moment dat Samuel si Eli au avut o discuție mai aprinsa si noi 2 ne uitam surprinși la ei. Samuel si Eli se contraziceau pe o chestie până când Eli s-a săltat si a vrut sa plece. Atunci Samuel a prins-o de mână si a întors-o cu fata la el si a sărutat-o . Eu si cu Broker aveam maxilarul la pământ,până sa ne revenim Samuel ne-a zis sa închidem gura ca intra musca Atunci am realizat ca am pus mana pe brațul lui Broker .
B:Ai vrea sa fii si tu tratata asa?
A : Nuuuuu!
B:De ce?
A:Din mai multe motive.
B:Acestea fiind?
A:Nu pot sa le spun.
B:Ok.
Am terminat de băut cafeaua si am plecat fiecare spre casa.In mașina an întrebat-o pe pe Eli :A:Ce a fost scena aia de la cafenea?
E:Ce?
A:Hai nu te face ca nu știu .
E:Un sărut al dracu' de bun si pasional.
A:Aaaa.
E:Ai observat cum te privea Broker?
A:Nu.
E:Te dezbrăca din priviri.
A:Ei,nici chiar asa.
CITEȘTI
Iubirea învinge tot !
RomanceAnastasia este o fată care nu duce lipsă de nimic. Dar nu are afecțiunea pe care o dorește de la părinții ei. Aceștia se afundă in muncă ignorând-o pe unica lor fiică. Anastasia este crescută de bunica ei care moare ucisă. De la moartea bunicii ei...