Capitolul 20

13 3 0
                                    

B: Îmi pare rău!

A: Pe clasa a noua m-am împrietenit cu Ella și Elizabeth.

B: Ai inceput să ai încredere în oameni?

A: Doar în ele,în rest mă ten și acum .

B: Dar nu trebuie să îți fie frică !

A: Ușor de zis greu de făcut !      Spune ea cu privirea în pământ. 
Tu nu ști cum e sa pierzi pe cineva pe care îl iubești enorm!

B: Ba da!      Spune el cu amărăciune. Se simțea trist .

A: Cum?     Întreabă ea șocată . Nu credea că un bărbat așa ca el poate pierde pe cineva.

B:Și eu am pierdut- o pe sora mea mai mică într-un accident de mașină acum 5 ani!        Spune el  simțind cum tristețea il acaparează.

A: Câți ani avea sora ta?  Îl întrebă ea începând să simtă o anumită mila pt el. Nu voia să îl privească cu mila . Știa bine acea privire și nu voia ca el  sa se simtă cu de simțea ea.

B: 15 ani.        Spune el cu un zâmbet amar pe fata .

A:Și cum ai reușit să treci peste ?    Îl întrebă ea curioasă .

B: Cu ajutorul prietenilor și al mamei mele ! 

A: Tu ai avut-o pe mama ta lângă tine. Ai mei nici nu s-au interesat de mine,doar îmi trimit bani luna de luna !      Spune și simțite cu ochii i se umezesc! Ea niciodată nu a simțit căldură îmbrățișărilor părinților ei,ea nu a primit sfaturi de la mama ei și nu a fost protejată de tatăl ei ,nu a vorbit niciodată despre băieți cu mama ei ,nu știe ce este o cina in familie!

B: Dar părinții tăi de ce sunt așa distanței față de tine ?

A:Nu știu , de multe ori m-am întrebat dacă nu am fost adoptată !   Spune ea cu o voce mica .

B: Bine eu te las .

A: Bine!

B: Pa !

A: Pa,să mai treci pe la mine!

B: Da ,nu o să te las niciodată singură !

A: Primiți?

B: Da ,daca vrei rămân cu tine?

A:Da .  Spune ea cu o voce mica și de înroșește in obraji.

   Broker o ia in brațe și a observat că respirația ei s-au domolit ,nu mai era așa de stresată.   O privea Cu multa afecțiune  ,era atât de dulce și firava . A continuat să o privească și a observat că a adormit.  A sărutat- o pe frunte și s-a strecurat afara din salon .

E: S-a mai liniștit Ana ?

B: Da,as vrea sa discutat ceva daca se poate ?

E: Sigur !

B: Tu de când o cunoști pe Ana ?

E: Din clasa a noua. Da ce ?

B: Mi-a spus că singurele ei prietene sunteți voi doua .

E: Da,Ana este o persoană calda dacă ajungi să o cunoști îți dă și sufletul din ea! 

Iubirea învinge tot ! Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum