Zamolila bih vas ako neko zna kako da verifikujem profil da bih pisala pricu na laptopu i da mogu da komentarisem i vote-ujem,neka mi napise u poruci.Hvala.
Probudila sam se veoma rano.Ustala sam i otisla u kupatilo da obavim higijenu.Obukla sam se i krenula u dnevnu sobu.Tamo je bio sam Harry.
Ja:Gde su ostali?
Harry:Dobro jutro i tebi.
Ja:Haha,jutro.
Harry:Pa,Louis je otisao u prodavnicu,a ostali spavaju.I nemoj da mi dubis iznad glave,sedi.
Harry je rekao i potapsao mesto pored njega.Zakolutala sam ocima i sela pored njega.Okrenuo se prema meni i otvorio usta da nesto kaze.
Harry:Um,je l' imas decka?
Ja:Ne.Zasto pitas?
Harry:Onako.
Moji obrazi su uskoro poprimili crvenu boju.Da li je Harryu stvarno stalo da li imam decka ili ne?
Posle ovog malog 'razgovora',nastala je neugodna tisina,ali na srecu,Louis je prekinuo.Usao je u kucu sa kesama u rukama.Otisao je u kuhinju,ne primetivsi me.
Louis:Haz,stigao sam.
Harry:Vidim hahaha.
Louis je pogledao u Harrya i isplazio jezik.Ponasa se kao dete od 3 godine.
Ja:Cao,Lou.
Louis:Ej,pa ti si budna.Jutro Moly.
Ja:Hocemo da budimo ostale,dosadno je?
Harry:Ne.
Ja:Zasto?
Harry:Louis i ja se uvek iskrademo iz kuce dok ovo troje spavaju.
Louis:A danas ces i ti sa nama.
Ja:Okej.Gde idemo?
Louis:Videces.
Louis i Harry su me odveli u Starbucks.Kada smo stigli tamo,Louis je otisao da naruci kafu,a Harry i ja smo otisli da sednemo.Dok smo sedeli,ugledala sam neku devojku,delovala mi je poznato.Prestala sam da obracam paznju na nju kada je dosao Louis.Nije proslo mnogo vremena,kada je ta ista devojka prisla Louisu,pozdravila ga i poljubila.
Pa kako sam glupa,to je Eleanor.
Louis:El,hoces da sednes sa nama?
Eleanor:Volela bih,ali moram da idem.Drugi put Lou.Cao.
Louis:Cao.
Eleanor je otisla,a posle 15-tak minuta i mi.Vratili smo se kuci,a za divno cudo Liam,Zayn i Niall su ustali.Pozdravila sam ih i otisla u moju sobu.Cim sam se zavalila u krevetu,cula sam Niallov glas.
Niall:Moooly!
Ja:Moolim?!
Niall:Gladan saam!
Ja:Doobro.Ceekaj.
Ustala sam sa kreveta i otisla u kuhinju da spremim rucak.
Zayn:Vas dvoje se uvek tako nadvikujete?
Niall:Pa da.
Ja:Hoce neko da mi pomogne?
Harry:Ja cu.
Dok smo bili u kuhinji,Harry i ja smo razmenjivali osmehe,i u jednom trenutku me je uhvatio za ruku.Nervozno sam mu se nasmesila i izmigoljila ruku iz njegovog stiska.Osecala sam azdaje u stomaku.Sta mi taj decko radi?
YOU ARE READING
Dream // h.s. (Prva sezona)
FanfictionMoly Horan je bila prava srećnica.Za brata je imala Nialla Horana,poznatog pevača iz grupe One Direction.Ali,kada je upoznala Harrya Stylesa,sve se promenilo. Ko bi rekao da samo jedna osoba može da joj uništi ali i u isto vreme ulepša život?