Zalupivši vrata Harryeve sobe,zaputim se u moju.Legla sam na krevet,zabila glavu u jastuk i plakala.Uskoro se cela soba ispunula mojim jecajima.
Mrzim ga! Mrzim Harrya! Pitam se da li je sve ovo vredno njega.
*Flashback*
Louis:Moly,probudi se.
Iz sna me je budio nežan Louev glas i šaka koja se odmarala na mom ramenu.
Ja:Mmm,evo.
Tiho sam izmumlala dok su mi oči još uvek bile zatvorene.
Louis:Idi da razgovraš sa Harryem dok je još u sobi.
Ja:Evo idem.
Odvojila sam glavu od jastuka i privukla Louisa u snažni zagrljaj.
Ja:Lou?
Louis:Molim?
Ja:Hvala ti,za sve.
Louis:Za tebe uvek.
Uskoro smo se odvojili iz zagrljaja,pa je Louis otišao iz moje sobe.Ustala sam i brzo obavila higijenu.Obukla sam se i izašla u hodnik.
Stajala sam ispred vrata Harryeve sobe,skupljajući hrabrost da udjem u nju.Duboko sam udahnula, pokucavši na hladan komad drveta.Harryev glas sa druge strane vrata mi je dozvolio da udjem u sobu.
Sitnim koracima sam prilazila Harryu koji je sedeo na krevetu.
Ja:Harry?
Njegove oči nisu napuštale pod dok me je ignorisao.
Ja:Harry,molim te...Reci nešto.
Harry:Šta da kažem?! Šta mogu da kažem kada sam svojim očima video devojku koja mi se svidja kako ljubi nekog drugog?!
Harry je povisio ton i naglo ustao stanuvši tačno ispred mene.
Ja:Daj Harry,pa to je bilo na blic.I Austin mi se ne svidja.
Harry:Ali nisi trebala to da uradiš!
Ja:To je bila samo glupa igra Harry, predji preko toga!
Harry:Ne mogu.Ti to ne razumeš!
Ja:Pa reci mi onda.Ali čekaj, zašto se mi uopšte svadjamo koga sam poljubila kada i nismo u vezi?!
Harry:Nismo, ali ja um...voleo bih.
Spustio je ton i zadnje dve reči rekao skoro nečujno.
Ja:Stvarno?
Harry:Da Moly,zaboga! Konačno!
Prišao mi je i nasilno prislonio svoje usne na moje.Koliko god ovo želim,ne smem da dozvolim.Ne može tek tako da me poljubi i sve bude u redu.
Stavila sam ruke na njegove grudi i odgurnula ga od mene prekinuvši poljubac.Za tren oka,moj dlan je završio na njegovom obrazu,ostavljajući crvenilo.Harry je uhvatio svoj obraz nežno ga trljajući.
Harry:Zašto si to uradila?
Ja:Zar misliš da će sve odjednom da se sredi čim me poljubiš? E pa, pogodi šta Harry? Pogrešio si!
Harry:Znao sam.Skupim hrabrost da te poljubim i dobijem šamarčinu.Sjajno.Možda ne treba više da se trudim oko tebe!
Osetila sam bol u grudima kada je rekao zadnju rečenicu.Zabolele su me njegove reči.
Ja:U redu, kako želiš.Ne obraćaj mi se više nikada.Jasno?!
Suze su počele da mi se skupljaju, i pre nego što je Harry to mogao da vidi, okrenula sam se izašla iz njegove sobe.
*End of flashback*
Još uvek ležim u krevetu, ali sam prestala da plačem.Odjednom, u glavi mi se pojavila slika visokog, kovrdžavog momka sa zelenim očima kao draguljima.Nakon toga, slika kovrdžavog momka koji prislanja njegove usne na moje.Ughh,zašto ubijam sebe ovim?
Ustala sam iz kreveta, a u tom trenutku je Louis ušao u sobu državši poslužavnik sa hranom.
Louis:Jesi dobro?
Ja:Onako.Nije baš dobro prošlo.
Louis:Znam, čuo sam viku.
Spustila sam glavu i odjedom su mi noge postale zanimljive.Čula sam Louiseve korake koji se približavaju meni.Spustivši hranu na sto pored nas,čvrsto me zagrli.Zabila sam lice u njegovo rame i počela da plačem...ponovo.
Posle dugog plakanja i tešenja sa Louiseve strane,konačno me je naterao da pojedem nešto.Ubrzo je otišao i pustio me da spavam.Stvarno sam zahvalna što imam prijatelja kao što je Louis.
*2 meseca kasnije*
Moly's P.O.V.
Još uvek se nisam pomirila sa Harryem.Ignorišem ga, nije tako lako jer smo u istoj kući, ali sam se navikla.
Dok sam oblačila majicu, prekinuo me je Liamov glas sa druge strane vrata.
Liam:Moly, požuri.Soph,El i Pezz samo što nisu stigle.
Ja:Evo, stižem.
Danas dolaze Perrie,Sophia i Eleanor.Zayn je prilično uzbudjem jer će danas zaprositi Perrie.Sve je isplanirao, ali me čudi kako funkcioniše od tolike nervoze.Jutros je u čaj sipao jogurt umesto mleka.
Navukla sam moje Vansice i sišla niz stepenice.U tom trenutku se začulo zvono na vratima.Pre nego što sam uspela i da dodjem do vrata, Zayn, Liam i Louis su bukvalno skočili do njih.Kada sam ugledala njih tri,usta su mi pala do poda.Tako su savršene, još lepše uživo.Došla sam do njih i upoznale smo se.
Otišli smo u dnevnu sobu, i svako je sedeo sa svojom devojkom, osim što sam ja sedela sa Niallom i Harryem.Dok smo pričali, Zayn me je pogledao i pročitala sam mu sa usana da je pitao:'Sad?'
Klimnula sam glavom i on je duboko udahnuo kleknuvši ispred Perrie.
Perrie:Zayn šta to...
Zayn:Dozvoli da ti kažem nešto.
Zayn ju je prekinuo,a ona je potvrno klimnula glavom.
Zayn:Perrie moja.Sećam se prvog dana kada smo se upoznali.Bila si tako prelepa.Čim sam te ugledao, rekao sam sebi 'Moram da imam ovu lepoticu'.Uložio sam mnogo truda i konačno smo bili zajedno.Sećam se našeg prvog poljubca.Tvoje usne su bile mekane i mirisala si na višnju.Čim sam okusio tvoje usne, postao sam zavistan od njih.Nisam mogao da ih se zasitim.Svaki put kad bi se držali za ruku, trnci bi mi prošli kroz celo telo.Imao sam osećaj da se naše ruke slažu kao dva dela slagalice.Bili smo savršeni.A sada,sada smo i više od toga.Ne postoji reč koja bi opisala kako se osećam kada sam sa tobom.Kao da sam na sedmom nebu.Ne želim nikada da se otarasim tog osećaja, pa te pitam ovo.Perrie Edwards, hoćeš li se udati za mene?
Zayn je izvadio tamno ljubičastu kutijicu iz zadnjeg džepa panatalona i otvorio je.
Perrie:O moj Bože, Zayn! Naravno.Da,da,da. Hiljadu puta da.
Perrie je vrisnula i zagrlila Zayna.On je uzeo dijamanstski prsten iz kutijice i stavio je na Perrie'in prst.
Perrie:Zayn, prelepo je.Volim te.
Zayn:Volim i ja tebe,prelepa.
Gledavši ovaj zaljubljeni par,pustila sam nekoliko suza.Lepo je videti ih tako srećne.Volela bih da i ja imam nekoga ko će da me voli i poštuje do kraja života,kao što Perrie ima Zayna...
Huh,namučila sam se dok sam ovo pisala.Mnogo se izvinjavam sto ste ovoliko čekali, ali nisam našla dovoljno vremena kako bih napisala ovaj deo.Kao i uvek,hvala svim koji čitaju i ne zaboravite:
Vote
Comment
Kao i pre,ko komentariše,dobije posvetu.Love ya<3
YOU ARE READING
Dream // h.s. (Prva sezona)
FanfictionMoly Horan je bila prava srećnica.Za brata je imala Nialla Horana,poznatog pevača iz grupe One Direction.Ali,kada je upoznala Harrya Stylesa,sve se promenilo. Ko bi rekao da samo jedna osoba može da joj uništi ali i u isto vreme ulepša život?