Probudili su me zraci sunca koji su se probijali kroz moju tirkiznu zavesu. Lenjo sam se rastegla u krevetu dok su mi oči još uvek bile zatvorene. Otišla sam u kupatilo, oprala zube i obukla se. Kada sam koračala do moje sobe,iznenadila me je visoka figura koja je sedela na mom krevetu.
Harry:Dobro jutro, lepotice.
Nasmejala sam se na nadimak koji mi je Harry dao i sela pored njega brzo spojivši naše usne.Naša čela su se dodirivala dok sam tiho izmumlala "Jutro kovrdžavi".
Harry:Znaš, mislio sam da odemo na večeru, samo nas dvoje.
Ja:Harry Edward Styles, da li ti to mene zoveš na sastanak?
Mali osmeh se pojavi na mom licu napravivši konkakt očima sa Harry'em.
Harry:Pa, izgleda da je tako.
Ispustim mali smeh i zabijem glavu u Harry'evo rame.
Harry:Pa? Još uvek nisam dobio odgovor.
Ja:Da Harry, volela bih da odemo na večeru.
Osetim strujanje krvi kroz obraze i sakrijem glavu u Harry'eve grudi nadajući se da ne vidi jako crvenilo na mojim obrazima.
_________________
Dan je brzo prošao, a ja sam počela da se spremam za sastanak. Otvorila sam oba krila od ormara i zamišljeno gledala u hrpu odeće. Posle dugog razmišljanja, izvadila sam tamno-plavu haljinu koja mi je bila do kolena. Otpuzala sam do kreveta i zavukla ruku ispod njega ne bi li našla kutiju sa mojim omiljenim baletankama. Na brzinu sam se obukla pa sam potom otišla u kupatilo. Prošla sam četkom nekoliko puta kroz kosu. Stavila sam maskaru i sjaj za usne. Vratila sam se u sobu i obula baletanke. Čim sam otvorila vrata moje sobe u nameri da izadjem, ispred mene se pojavio Harry. Na sebi je imao uske, crne pantalne i jednostavnu belu majicu sa V izrezom. Šiške su mu bile podignute u stranu i za to je koristio veliku količinu pene za kosu.
Ostavio je mali poljubac u moje čelo i rekao "Lepotice, prelepa si."
Spustila sam glavu i tiho rekla "Hvala. I ti si lep."
Iznenada me je uhvatio za ruku i brzo smo se zaputili prema njegovom Range Rover-u. Harry je protrčao pored mene i otvorio mi suvozačeva vrata. Zahvalila sam mu se i ušla u kola. Nekoliko trenutaka kasnije, Harry je seo na vozačevo mesto i upalio kola vozeći nas prema restoranu.
______________
"Harry, volim te ! " , "Harry, oženi me ! "
To su bili samo neki od komentara pobesnelih fanova koji su lupali o staklo na kolima. Harry i ja smo izašli iz auta i krenuli prema restoranu. Usledio je bljesak bliceva koji su dolazili sa svih strana prouzrokovani paparacima. Osetila sam Harry'evu ruku jako stegnutu uz moj struk kako bih prošli kroz ovaj stampedo.
Stigli smo do našeg mesta malo više udaljenog od drugih, kada mi je Harry primakao stolicu da sednem. Seo je preko puta mene i odmah smo krenuli da pričamo o raznim temama dok konobar nije došao po narudžbinu. Harry nam je naručio vino. Nije prošlo mnogo vremena kada je konobar došao sa flašom belog vina i dve čaše.
Ja:Znaš, ne bih da se napijem na prvom sastanku.
Harry:Ne brini se lepotice.
Ja:Kako god ti kažeš, kovrdžavi.
Harry se nasmešio i otkrio prekrasne rupice na obrazima, pa mi je namignuo. Uzeo je moju ruku u svoju i približio je svojim punačkim usnama. Nežno me je poljubio u ruku pa je stavio ispod njegove.
Posle nekog vremena, atmosfera u restoranu je postala opuštenija, pa tako i ja sa njom. Počela je da svira lagana muzika, a Harry se odjednom unervozio. Pogledao je oko sebe, pa mu je pogled zastao na meni.
Harry:Lepotice, da li si za ples?
Ja:Naravno.
Harry mi je pružio ruku i obuhvatio me oko struka. Obmotala sam moje ruke oko njegovog vrata dok smo plesali u ritmu muzike.
Plesali smo dugo, a spore pesme su se samo nizale, jedna za drugom. Harry'u je to izgleda dosadilo pa me je pitao da sednemo. Vratili smo se do našeg stola. Posle nekog vremena Harry nam je naručio jelo.
Postalo je kasno pa smo krenuli kući. Ispred restorana su još uvek bili novinari i fanovi ali u znatno manjem broju. Novinari su mu postavljali bezbroj pitanja ali je on odgovorio na samo jedno.
xXx:Harry, Harry da li ste zajedno?
Harry:Jesmo.
Rekao je pre nego što smo ušli u kola i krenuli kući.
Mnogoo vam hvala na 1000 čitalaca. Presrećna sam. Obožavam vas! <3
I eto ga taj deo posle nedelju dana. Konačno imam inspiraciju da pišem priču.
Poslednjih nekoliko delova niko nije komentarisao priču tako da nema posveta, ali bih vam bila zahvalna ako bar neko komentariše jer želim da skupim 10 komentara.
Hvala svima koji čitaju priču.Volim vas <3
Read
Vote
Comment
YOU ARE READING
Dream // h.s. (Prva sezona)
FanfictionMoly Horan je bila prava srećnica.Za brata je imala Nialla Horana,poznatog pevača iz grupe One Direction.Ali,kada je upoznala Harrya Stylesa,sve se promenilo. Ko bi rekao da samo jedna osoba može da joj uništi ali i u isto vreme ulepša život?