VIII poglavlje

1K 69 3
                                    

Ja:Jenny! Nick!

Raširila sam ruke u nameri da ih zagrlim.Kada smo prekinuli zagrljaj,upoznala sam se sa Austinom.Baš je ljubazan,a i simpatičan.

Niall je prišao Jennyfer i nespretno su se zagrlili.Jenny me je pogledala i nasmešila mi se dok je crvenilo preovladjivalo njenim obrazima.

Austin se upoznao i sa ostalim momcima.Svi smo sedeli u dnevnoj sobi i pričali dok se Niall nije dosetio da igramo istina ili izazov.

Prvih nekoliko krugova je bilo dosadno,osim što je Niall poljubio Jennyfer u obraz.Taman kad sam htela da kazem da radimo nešto drugo jer je ovo dosadilo,Liam mi je postavio pitanje.Odgovorila sam 'izazov' a on je počeo da gricka usnu dok je razmišljao šta da kaže.

Liam:Um...Poljubi Austina na blic.

Pre nego što sam uspela nešto da kažem,Niall me je prekinuo.

Niall:Odustani Li.Nema šanse.Zaljubila se u Harrya.

Ja:Nije tačno.Harry i ja nismo u vezi,i ne svidja mi se,tako da mogu da uradim šta hoću.

Niall:Pa hajde da vidimo i to čudo.

Ustala sam sa fotelje u kojoj sam sedela i prišla Austinu.Sela sam pored njega.Ne mogu da verujem da ću ovo da uradim.Uzdahnula sam i polako sam se približavala Austinu.

Austin:Moly,ne moraš ako ne žel...

Prekinula sam ga spojivši naše usne koje su jedva i takle.Ipak je Liam rekao na blic,zar ne?

Usledilo je nekoliko sekundi tišine.Harry je se zakašljao da bi pročistio svoj glas i tako prekinuo tišinu.

Harry:J-ja ću da budem na spratu.

Ustao je sa mesta i otrčao u svoju sobu.

Dobro,sad mi ga je i malo žao.

Nick:Šta mu je?

Niall:Mah,pustite ga.

Liam je uzeo daljinski i uključio TV.Dok smo sedeli i gledali MTV,nešto je lupilona spratu.

Louis:Idem da vidim šta je sa njim.

Louis' P.O.V.

Otrčao sam na sprat da vidim kako je Harry.Pokucao sam na vrata njegove sobe,ali nije ništa odgovorio.Otvorio sam vrata i video ga kako sedi naslonjen na zid sa rukama preko glave.Bile su mu krvave.Prišao sam mu i seo pored njega.

Ja:Haz...

Sklonio sam mu ruke sa glave.Bio je uplakan.Beloočnice su mu bile...crvene od plakanja.

Ja:Da li si dobro?

Harry:Ne!

Suze su ponovo počele da mu klize niz obraze.Stavio sam prste u njegove kovrdže i položio mu glavu na moje grudi.

Harry:Lou,zašto je to uradila?

Louis:Haz,to samo ona zna.Verujem da nije htela to da uradi.

Harry:Ali zašto ga je poljubila?!

Ja:Smiri se Harry.Ajde da ti isperem ovu krv i da legneš da spavaš.

Oprao sam krv sa Harryevih ruku i on je legao da spava.Seo sam pored njega dok nije zaspao,pa sam otišao u dnevnu sobu.U sobi su bili samo Niall,Zayn,Liam i Moly.

Ja:Gde su otišli ovi troje?

Niall:Kod Jennyne tetke.I Eleanor je zvala,sutra dolazi.

Ja:Super.

Niall:Kako je Harry?

Ja:Sad je malo bolje.Spava.

Moly:Um,idem ja u sobu.

Moly's P.O.V.

Bilo mi je neprijatno dok su momci pričali o Harryu.Ipak se povredio zbog mene.Ali,sve će da bude u redu.Nadam se...

Legla sam u krevet jer sam bila mnogo umorna.

Sutra moram da razgovaram sa Harryem.

Kako vam se svidja ovaj deo?Napravila sam mali preokret.

Inače,hvala svima koji čitaju ovu priču,mnogo mi znači.

Love ya <33

Dream // h.s. (Prva sezona)Where stories live. Discover now