XIII poglavlje

765 62 5
                                    

Izvinite što dugo nije bilo nastavka.

Polako otvaram oči i skeniram mesto oko sebe. Nepoznato mi je. Setim se da sam zaspala u Louis'evoj sobi dok sam pričala celu noć sa njim. Usta mi se polako formiraju u pravu liniju setivši se sinoćnog razgovora. Louis mi je pričao kao se posvađao sa Eleanor i očajnički je tražio moj savet. Želim da mu pomognem, jer Eleanor je stvarno divna i prelep su par. Danas ću da idem sa Harry'em i ostalima u grad da bi Louis doveo Eleanor u kuću.

Silazila sam niz stepenice kada sam osetila miris slanine i jaja. Otišla sam do kuhinje gde je Harry pravio doručak.

''Dobro jutro Haz.'' Prišla sam mu i stala pored njega.

Harry me pogleda, nasmeši se i osloni njegove usne na moje na sekundu.

''Hej lepotice. Svi osim Louis'a su otišli negde, samo je on ostao kući sa nama. Da li možda znaš šta mu je zato što je neraspoložen danas?''

''Um... pa posvađao se sa El.''

''U redu?''

''Harry, pa nemoj tako. Znaš da mu Eleanor mnogo znači i barem se ponašaj da ti je stalo.''

''Dobro.''

Rekao je Harry i razvukao ovo 'o'. Ne znam zbog čega, ali Harry nikad nije voleo Eleanor. Prema razgovorima koji smo stalno vodili do jutarnjih sati, plaši se da mu je Eleanor ukrala najboljeg druga, brata. Naravno, Louis'u je malo smetala ta tenzija između Eleanor i Harry'a, ali su se valjda navikli.

__________________________

Louis' P.O.V.

Moly i Harry su otišli u bioskop a ja sam ostao sam. Moly je zvala Eleanor da dođe kod nas, ali El ne zna da sam samo ja kući. Planirao sam da napravim večeru za nas dvoje. U glavi mi se motao govor koji ću reći Eleanor kada dođe.

Prošlo je dva sata od kako sam počeo da pravim večeru za El i mene. Kuvao sam špagete, stavio sam sveće na trpezarijski sto i kupio sam njeno omiljeno cveće. U trenutku kada sam stavljao čaše za vino na sto, vrata su se otvorila. Brzo sam se okrenuo i stao pored stola čekajući da Eleanor dođe do trpezarije. Za manje od minute, kroz vrata je prošla prelepa devojka. Duga, smeđa kosa i blistave oči su mi prve zapale za oko kada sam je ugledao. Nekoliko trenutaka smo se samo gledali i ništa nismo progovarali dok nisam odlučio da prekinem tišinu.

''El izvni. Izvini što nisam provodio dovoljno vremena sa tobom i što je to prouzrokovalo našu svađu..'

''Pa Lou, ovo je prelepo. Ne mogu da verujem da si to uradio zbog mene. Obožavam te ! ''

Osetio sam da mi je kamen pao sa srca kada sam čuo Eleanor'ine reči. Tako sam srećan što mi je oprostila. U sledećem trenutku, Eleanor je bila u mom zagrljaju dok sam joj stavljao malo poljubce u njenu mirišljavu kosu. Naš trenutak je prekunala zvonjava Eleanor'inog telefona. Videlo se da je njen osmeh ubrzo nestao kada joj je osoba sa telefona nešto rekla. Ubrzo je završila razgovor.

Stavio sam njenu majušnu ruku u moju i pitao je šta nije u redu.

''Moj otac. U bolnici j-je.''

Suze su joj se polako punile u očima. Nisam joj ništa rekao, samo sam je povukao napolje i odveo do kola. Brzo smo ušli u kola i vozio sam nas do bolnice.

''El, smiri se. Verovatno nije ništa ozbiljno...''

Jedom rukom sam držao njenu i polako ocrtavao krugove palcem, dok sam drugom rukom držao volan i vozio nenormalnom brzinom.

''Ništa ozbljino? Pao je sa krova garaže ! Bože Louis, naravno da je ozbiljno ! ''

''Pa mogla  si to pre da mi kažeš,znaš?''

Vikao sam na nju, i to mnogo. Nije bilo razloga za viku, ali sam jednostavno pukao.

"Pa kad sam mogla da ti kažem?! "

Eleanor se prodrala.

"Pa mogla si ali..."

Usred rečenice me je prekinuo glasan prasak i dalje se nisam ničega sećao.

____________________

Budim se u bolnici. Pored mene stoji doktor. Osećam da me peku ogrebotine po celom telu. Doktor mi se obrati.

"Gospodine Tomlinson, budni ste."

Osetim da su mi se usta osušila, pa samo klimnem glavu.

Doktor mi pruži času vode, koju ja rado prihvatim i prinesem mojim tankim usnama.

"Da li se nečega sećate?"

Reče doktor.

"Sećam se... da sam bio sa devojkom u kolima i odjednom sam čuo prasak i bol duž celog tela."

"U redu. Vaša devojka je u drugoj sobi."

"K-kako je? Da li je i ona povredjena?"

"Nažalost, mislimo da neće uspeti."

I po drugi put vam se izvinjavam što dugo nije bilo nastavaka.

Ovaj deo i nije mnogo dugačak, ali će sledeći biti mnogo duži.

Read

Vote

Comment

Ly<3

Dream // h.s. (Prva sezona)Where stories live. Discover now