Moly's P.O.V.
Harry me je bukvalno ignorisao proteklih dana. Kao da ne postojim. Razgovarala sam sa Jennyfer. Ona je otišla sa Niall'om u Irsku, kao što su Liam i Zayn otišli u svoje rodne gradove sa devojkama. One Direction se bukvalno raspada. Iako ne želim da se to desi, ovo se više ne tiče mene. Raskinuću sa Harry'em i početi potpuno novi život u New York'u. Očigledno sam dosadila gospodinu Styles'u pa neću više da mu stojim na putu. Trebala sam da znam da je naša veza bila laž. Ali nee! Moly je bila potpuno zaslepljena Harry'evom lepotom i 'dobrotom' da nije videla njegovo pravo lice.
Ustala sam sa kreveta u kojem sa danima ležala jer jednostavno nisam imala snage da ustanem. U sledećem trenutku sam se našla ispred Harry'evih vrata. Pokucala sam na drvenu barijeru izmedju nas dvoje. Posle nekoliko trenutaka, čuo se mrzovoljan glas "Udji." Došetala sam do Harry'evog kreveta i sela pored njega. Harry nije skidao pogled sa svog telefona dok sam ja tražila njegov pogled.
"Harry." podigla sam glas na njega na šta je on odgovorio podižući glavu i srećući se sa mojim pogledom. "Moramo da razgovaramo."
"U redu, samo požuri, moram da se vidim sa društvom."
"Molim? " Naša veza propada, a on ide da se vidi sa takozvanim društvom. Prelepo !
"Idem da se vidim sa društvom." Rekao je polako i malo glasnije. "Da li si ti gluva ili se praviš? Bože Moly."
"Ne mogu da poverujem ! Ignorišeš me već skoro nedelju dana i sad hoćeš da se vidiš sa društvom."
Harry je zbunjeno podigao obrvu.
"Pa? Šta je tu problem?"
"Problem je što sam mislila da si mnogo bolji Harry. Ali sam pogrešila. Devojkama daješ lažnu nadu. Mislima sam da me voliš. Mislila sam da ova veza može da potraje. Sada vidim da je to laž. Gotovo je Harry." Sada sam već bila ispred njega, sa suzama u očima.
''Ma daj Moly, stvarno ćeš da raskineš sa mnom?'' Imao je zlobni osmeh na licu. Ponašao se kao da se ništa ne dešava.
''Da Harry, a sad sam još sigurnija u to jer se ponašaš kao kreten ! ''
Odbrusila sam mu i izašla iz sobe. Uzela sam kofer i brzinski strpala sve moje stvari. Rezervisala sam avionsku kartu. U tišini sam otišla kod Louis'a koji je spavao i stavila mu papir sa porukom pored njegovog kreveta. Za nekoliko sekundi sam se našla ispred kuće. Pogledala sam zadnji put u nju i otišla na aerodrom puštajući nekoliko suza niz moj obraz. Kada dođem u New York, izgradiću potpuno nov život. Naćiću posao i osnovati porodicu kada bude vreme za to. Prestaću da mislim na prošlost i usredsrediću se na budućnost. Ubrzo sam ušla u avion. Moj novi život uskoro počinje.
Louis' P.O.V.
Polako sam počeo da otvaram oči. Rastegao sam se, a moju pažnju je privukao papirić koji se nalazio na mom noćnom stočiću. Uzeo sam ga i počeo da čitam.
Louis,
Shvatila sam da treba da odem iz ovog depresivnom grada. Ovde me ništa više ne povezuje. Kad nađeš ovu poruku, ja ću već odavno da odem i biću daleko. I da Lou, molim te, čuvaj se. Nadam se da ćeš da se postaraš da se One Direction ne raspadne.
Moly.
Ne. Nije moguće. Moly je otišla. Ali gde? I zašto?
Dok sam sa nevericom gledao u parče papira, Harry je uleteo u moju sobu.
''Louis, gde je Moly?''
''Otišla je...''
''Molim?! Gde?''
Pružio sam mu papirić. Pročitao je i pogledao me sa strahom u očima.
''L-Lou, ja sam kriv. Nisam je shvatio ozbiljno. Ja sam k-kriv...''
Third person's P.O.V.
Kako samo dve reči mogu da probude u čoveku toliko osećanja. I ne, ne pričamo o 'Volim te' već 'Otišla je'. Kada je Harry čuo da te reči izlaze iz Louis'evih usta, nije mogao da veruje. Znao je da je pogrešio.
Pa, ovo je kraj 'Dream'-a. Mislim da je malo glupo, ali nisam imala inspiracije da pišem, a samo hoću da što pre završim ovu priču da bih se posvetila drugoj,'Opposites'.
Prvi deo 'Dream 2' postavljam za nekoliko dana, kada mi u komentar napišete mišljenje o ovoj priči. Tako da, molim vas da komentarišete ovaj deo stvarno me zanima vaše mišljenje.
Hvala svima koji su čitali ovu priču.Lova ya <3
Vote
Comment
-Mina xx
YOU ARE READING
Dream // h.s. (Prva sezona)
FanfictionMoly Horan je bila prava srećnica.Za brata je imala Nialla Horana,poznatog pevača iz grupe One Direction.Ali,kada je upoznala Harrya Stylesa,sve se promenilo. Ko bi rekao da samo jedna osoba može da joj uništi ali i u isto vreme ulepša život?