III poglavlje

1.1K 73 14
                                    

To su bili Niall,Liam i Zayn.Pozdravili smo se sa njima i usli u kucu.Seli smo u dnevnu sobu.Upitala sam Nialla.

Ja:Niall,gde su Harry i Louis?

Niall:Oni dolaze za 20-tak minuta.

Ja:A kad mi idemo u London?

Niall:Za dva sata.

Ja:Dobro.Sta cemo sad da radimo?

Niall:Je l' ti neko rekao da mnogo pitas?

Ja:Da.Ti!

Niall:Pa za to sluze braca.

Ja:Aham...

Liam:Hocemo da jedemo?

Niall&Jennyfer:DAA!

Kad smo zavrsili sa jelom,Harry i Louis su stigli.Posle sat vremena smo morali da se spremamo tako da sam se pozdravila sa Jenny i Nickom,pa su oni otisli.Spakovali smo se i izasli iz kuce.Posle nekog vremena smo stigli u London.Krenuli smo u 1D kucu.Brzo smo stigli do kuce.Zayn je izvadio kljuceve iz zadnjeg dzepa i otkljucao kucu.Kad je otvorio vrata,usta su mi se otvorila do poda od soka.Kuca je bila u haosu.Odeca je bila razbacana po celom hodniku,ostaci hrane po dnevnoj sobi,pa cak je i jedna palacinka bila na televizoru.

Ja:Sta ste to radili?!Pravili rat hranom mozda?

Louis,Mozda...

Ja:Strasni ste!Ako cu da zivim ovde,moracete ovo da pocistite.

Louis:Ugh,okej.

Ja:Pre nego sto pocnemo da sredjujemo,neka mi neko pomogne da odnesem kofere u moju novu sobu.

Harry:Evo ja cu.

Dok je Harry nosio kofere na sprat,ja sam piljila u njegovu savrsenu kosicu i veoma izrazene misice na rukama.

Harry:Ovde imamo sobu za tebe.Bila je gostinjska,ali je sada tvoja.

Ja:Super.Ajdemo sad dole.

Harry:Mhm.

Kada smo sisli dole,momci su sedeli u dnevnoj sobi i gledali TV.Razdrala sam se na njih jer me nisu primecivali.

Ja:Na noge lagane,moramo da sredimo kucu!!!

Louis:Okej,okej.Ne moras da se deres,shvatili smo.

Ja:O da,moram.Liam,ti ces sa mnom da sredjujes kuhinju.Louis i Harry,vi cete dnevnu sobu,ti Niall kupatilo,a ti Zayn hodnik.

Svi su nekim cudom prihvatili i smorenim glasom rekli 'Okej'.Posle nekoliko sati sredjivanja,bili smo toliko umorni da smo zaspali na podu.

Ujutru,kada sam se probudila,momci su jos uvek spavali,osim Zayna.On je bio na telefonu i cackao nesto na telefonu.Prisla sam mu i pitala ga zasto je budan.

Zayn:Nisam mogao da spavam...

Ja:Muci te nesto?

Zayn:Aham.

Kratko je i glupo,znam...Recite ako treba bas dugacke nastavke da pisem.Sledeci deo ide sa 72 citalaca.

-Mina xx

Dream // h.s. (Prva sezona)Where stories live. Discover now