VII poglavlje

1K 70 5
                                    

Dosadjivala sam se u dnevnom boravku jer su momci jos uvek spavali.Trebalo bih da ih probudim pre nego sto Jenny,Nick i Austin dodju,ali me mrzi.Kada sam konacno krenula da ustanem u nameri da odem na sprat,cula sam necije korake kako se spustaju niz stepenice.Ponovo sam sela na kauc i cekala da vidim ko se probudio.Posle nekoliko sekundi,Zayn se stvorio na vratima dnevne sobe.Izgledao je pospano.Kosa u haosu,oci poluotvorene,vukao se dok je hodao.

Bez reci je dosao kod mene,legao na kauc i naslonio glavu na moje rame.Nasmejala sam mu se i progovorila.

Ja:Um,Zayn?

Zayn:Aham?

Ja:Sta ti je bilo?

Zayn:Pokusao sam da se razbudim,ali ne ide.

Ja:Pa bar si probao.

Zayn:A..am...aham..

Nije ni dovrsio recenicu,a zaspao je.Tipicno za Zayna.

Ja:Zayn?

Zayn:Mm?

Ja:Znas da sutra dolazi Pezz?

Zayn je odmah skocio sa kauca i nekako se razbudio.

Zayn:Perrie moja.Jedva cekam.

Ja:Brzo si se razbudio,a?

Liam:Pa cim mu pomenes Perrie,on pocne da skace po celoj kuci.

Okrenula sam se i videla Liama.Bio je naslonjen na vrata od sobe.Dala sam mu mali smesak,koji je on uzvratio,a potom je seo pored mene.Zayn je takodje seo pored mene i jos malo smo caskali dok nas u tome nije prekinula zvonjava mog telefona.Otkljucala sam ekran i videla poruku.

Od:Jenny<3

Mol,dolazimo za sat vremena. Jen xx

Uzvratila sa joj jednim kratkim 'u redu :))'i vratila telefon u dzep.

Ja:Jennyfer dolazi za oko sat vremana.

Cim sam pomenula njeno ime,Niall je dotrcao sa sprata i u delicu sekunde dosao do nas.

Niall:Kad dolazi Jenny?Je l' imam dovoljno vremena da se sredim?!

Ja:Opusti se Niall,dolazi tek za sat vremena.

Niall:Uhh,dobro je.

Niall je otisao u kuhinju i nesto cackao tamo.

Ja:Niall?

Niall:Dap?

Ja:Sta to pokusavas?

Niall:Da napravim da jedem.

Ja:Ostavi to,ja cu da spremim.

Niall:Ha,jos bolje.

Krenula sam da pravim palacinke,a Niall me poljubio u obraz i otisao kod Zayna i Liama.

Ja:Li,mozes li da postavis sto?

Liam:Naravno.

Niall:Moly,mogu ja da mazem palacinke?

Ja:Aham.

Niall je izvadio Nutellu iz kuhinjskog ormarica i krenuo da maze palacinke.

Ja:Niall?

Niall:Molim?

Ja:Pa ti ces da potamanis pola Nutelle! Ostavi malo i za palacinke.

Niall:Ugh,dobro.

Posle nekog vremena,Harry i Louis su se probudili i svi zajedno smo seli da jedemo.Kada smo jeli,seli smo u dnevnu sobu i svi su gledali u telefone.Bilo mi je malo cudno,pa sam pokrenula razgovor.

Ja:Liam,kako je Sophia?

Liam se trgnuo iz razmisljanja i odgovorio mi je.

Liam:Um,pa super je.U Wolverhamptonu je sa porodicom.Sto pitas?

Ja:Onako.Mogu li nekad da je upoznam?

Liam:Pa naravno da hoces Moly.

Pre nego sto sam mogla bilo sta da kazem,zvono me je prekinulo.Niall i ja smo u isto vreme potrcali prema vratima.Cim sam ih otvorila,moje oci su videle tri osobe.Jedna je bila visoka,smedjokosa devojka.Jennyfer,pomislila sam.Tu je bio i plavooki decko tamnijeg tena,Nick.Iza njega je stajao pa verovatno Austin.Ima tamno braon kosu,kestenjaste oci i nizeg je rasta.Na prvi pogled je delovao simpaticno.

Izvinite sto nisam pre stavila nastavak,imala sam mnogo obaveza.

Malo sam se razocarala zbog broja citalaca.U proslom delu sam skupila jedva 20.Zato sledeci deo pisem kad budem imala 370 citalaca.

Inace,ako neko zeli posvetu,neka samo komentarise ovaj deo.Ly<3

Dream // h.s. (Prva sezona)Where stories live. Discover now