Ja:Zayn,pozuri malo!
Zayn:Evo ideem!
Zayn je konacno izasao iz kuce jedva se odvojivsi od ogledala.Svi smo seli u kola i zaputili se prema trznom centru.
Dok smo setali i razgledali izloge,Harry je prisao blizu mene.U jednom trenutku me je uhvatio za ruku.Od nervoze sam samo grickala usnicu dok su nasi prsti bili isprepletani.Setali smo dugo,a konacno su nam se i pogledi spojili.Skenirala sam njegove prelepe zelene oci i odjednom sam se setila necega.Pustila sam Harryevu ruku i osvrnula se oko sebe ne bi li videla Nialla.
Ja:Gde su ostali?
Harry:Nema ih.
Brzo sam izvadila telefon iz dzepa i ukucala Niallov broj.Telefon je zvonio nekoliko sekundi dok se Niall konacno javio.Zacuo se njegov glas.Izgleda da se smejao zbog necega.
Ja:Gde ste?
Niall:Kuci.
Ja:Sto ste kuci?!
Niall:Hteli smo da ostavio vas dvoje golubcica same.
Nisam mu nista odgovorila,samo sam prekinula poziv i krenula prema izlazu trznog centra.Harry je trckarao za mnom i upitao me gde su oni otisli.
Ja:Kuci su.
Harry:Zasto?
Ja:Nije bitno.
Nisam nameravala da pominjem Harryu zasto su otisli.Sada me zivi blam jede jer me je drzao za ruku.
Zaustavila sam taxi i Harry i ja smo usli.Rekla sam coveku gde da vozi.
Stigli smo kuci veoma brzo a ja sam odmah otisla u dnevnu sobi gde su sedeli Niall,Liam,Zayn i Louis i nenormalno se smejali.Udarila sam Nialla u rame i otrcala u moju sobu.Sela sam na krevet i gledala u jednu tacku.Nikad vise necu da pogledam Harrya u oci od blama.
Louis:Moly?Mozemo li da popricamo?
Klimnula sam glavom i nastavila da gledam u pod.Nisam ni cula da je Louis pokucao na vrata.Osetila sam da je Louis stavio ruku preko mog ramena.Pogledala sam ga,a on mi se nasmesio.
Louis:Sta je bilo Mol?
Ja:Nikad vise necu progovoriti sa Harryem.
Louis:Sto?
Ja:Izblamirala sam se Lou.Verovatno je shvatio da mi svidja.I sad ce da me ismeva zbog toga.Prosto,ne mogu vise ni u oci da ga pogledam.
Louis:Slusas,mozda ce Harry da me ubije zbog ovoga ali i on se zaljubio u tebe.
Ja:O-otkud ti to?
Louis:Rekao mi je.I nema sanse da te ismeva zbog toga.Evo sad sedi u dnevoj sobi,a obrazi su mu crveni kao paprika.
Ja:Haha,dusa je.Nego Louis,hvala ti.Verujem da neces da kazes Harryu da mi se svidja.
Louis:Ne brini Mol.
Louis i ja smo se zagrlili a u tom trenutku je Harry usao u sobu.Pogledao me nekim tuznim pogledom i pruzio mi telefon.
Harry:Moly,za tebe je.Jennyfer je.
Uzela sam telefon i izasla iz sobe.Javila sam se,a Jennyfer mi je rekla radosnu vest.Docice sa Nickom sutra u London.Mnogo su mi nedostajali,jedva cekam da ih vidim.Jenny je rekla da ce sa njima da podje i Nickov drug,Austin.Ubrzo smo zavrsili razgovor.Otisla sam u dnevnu sobu gde su Niall,Liam i Zayn gledali TV.
Ja:Niall,sutra dolazi Jenny.
Niall:Am..umm..Jennyfer?
Niall je nervozno rekao njeno ime.Dok je to govorio njegove oci su zasijale,a obrazi poprimili crvenu boju.
Ja:Izgleda da ti bas svidja Jennyfer.
Niall:Mah,ne.Zasto to mislis.
Ja:Zato sto se zacrvenis kao paprika kad neko pomene njeno ime.
Niall:Aham.Pa i tebi se svidja Harry.
Ja:Malo sutra...
Niall:Jesi se zaljubila u njegaa.
Liam:Dobro,prestanite vise da se svadjate.
Ja:U redu,daddy Payne.
U trenutku kada sam to rekla,Louis i Harry su usli u dnevnu sobu.
Ja:Ej,momci sutra dolazi Jenny.
Louis:Super.Niall,spremi se da je smuvas.
Niall:Po koji put treba da ti kazem da mi se ne svidja Jennyfer!Je l' jasno?!
Ja:Okej je Niall.Ne moras da histerises.Lou se samo salio sa tobom.
Niall:Meni nije do sale!
Louis:Bro,izvini.
Niall:U redu je.
Pokusala sam da napisem malo duze poglavlje.Kako vam se svidja?
Jos uvek mi niko nije rekao kako da verifikujem profil.Molim vas da mi kazete.Pricu ne mogu da pisem na laptopu dok ne verifikujem profil,ali ne znam kako.Napisite mi u poruci ako znate kako da verifikujem,okej?
YOU ARE READING
Dream // h.s. (Prva sezona)
FanfictionMoly Horan je bila prava srećnica.Za brata je imala Nialla Horana,poznatog pevača iz grupe One Direction.Ali,kada je upoznala Harrya Stylesa,sve se promenilo. Ko bi rekao da samo jedna osoba može da joj uništi ali i u isto vreme ulepša život?