Anonim'in ağzından
Babamın iş yerinden çıkıp okula doğru adım atarken gülmekten kendimi alamıyordum. Furkan o kadar salaktı ki gözü önünde ki beni görmemekle birlikte aynı zaman da sormuyordu da. Halbuki tek gözlemiyle beni bulabilirdi.
Okula girer girmez gözüm onu aradı. Ah Furkan ah! Bir fark etsen beni. Her zaman ki yerinde arkadaşları ile oturmuş sohbet ediyordu. Kendimi iyice gizlediğimden emin olduktan sonra Deniz'in yanına gittim. Oturcak başka yer yoktu sanki.
"Senin ne işin var burada." diyerek kaşlarını çattı.
"Baban sana bunu gönderdi." deyip elimde ki notu verdim.
"O benim babam değil."
"He ondan he."
"Furkan fark etcek git artık."
"Biraz daha göreyim giderim."
"Ah cidden beni sinir ediyorsun."
"Bunu bana kim söylüyor?"
"Kes sesini. Bunu dillendirme demedim mi?"
"Ah tamam ya, canımı yakıyorsun." deyip kolumu kurtardım.
"Şu sikik aşkını bana bulaştırma dedim ama dibime soktun."
"Beni fark edemeyen o seni sikik beyinli."
"Bana ne? Senin yüzünden onunla muhattap oluyorum."
"Ben seni kaç kere idare ettim. Bunu benim için yapabilirsin herhalde?"
"Aman iyi. Neyse uza, buraya geliyor."
"Siktir, hoşçakal." deyip koşar adım uzaklaştım.
------------------
--AKŞAM SAATLERİ--
Furkan: Deniz'in yanında ki sen miydin?
Anonim: Evet.
Furkan: Ah çok yaklaşmıştım. Seni ona sordum ama hiçbir şey anlatmadı.
Anonim: Sorman hata. Ben istediğim zaman benimle ilgili bişeyler öğrenebilirsin.
Furkan: Ne zaman isteyeceksin?
Anonim: Benden hoşlanmaya başladığın an?
Furkan: Kim olduğunu bilmediğim birinden mi asla.
Anonim: Denizden hoşlandın ama?
Furkan: Ne sikim saçmalıyorsun?
Anonim: Neyse. Denizden uzak dur diyorum ama onun yanına gidiyorsun bravo.
Furkan: Seni dinleyeceğimi nereden çıkardın?
Anonim: Biraz da olsa beynini kullanıyorsun sanıyordum. Deniz senin düşündüğün gibi masum değil. Onunla yakın olursan başın beladan kurtulmaz.
Furkan: Dedi onunla gayet samimi olan biri.
Anonim: Onunla samimi değilim. Borcum var onu ödüyorum ve sen istedin diye yardım ettim o kadar.
Furkan: Deniz'in para peşinde koştuğunu sanmıyorum.
Anonim: Maddi borç demedim zaten.
Furkan: Burada ne sikim dönüyor?
Anonim: Sen sadece bana güven.
Furkan: Neden birine güvenmem gerekiyor? Sen kimsin ki?
Anonim: Ben seni seven kızım Furkan.
Furkan: Seni istemiyorum kızım anlamıyor musun?
-Seninle konuşmaya devam ediyorum diye kendini bir şey mi sanmaya başladın?
-Umurumda değilsin. Deniz'e yardım etmek istiyorum diye seni kullanıyorum ve bunu fark etmiyorsun bile. Sana asla şans vermeyeceğim Anonim.
Anonim: Deniz mi?
-Ona yardım etmek?
-Bana neden yardım etmiyorsun?
Furkan: Senin kim olduğunu bilmiyorum ve
Anonim: Ve?
Furkan: Seni sevmiyorum.
--------------
Furkan'ın attığı son mesajla kalbim sıkışırken Denizden ilk defa bu kadar nefret ettim. Her zaman en çok sevilen olmayı başarıyordu. Benim de yardıma ihtiyacım vardı bende kötüydüm.
Oturduğum yerden hızla kalkıp biricik babamın yanına gitmeye başladım. Odadan bağırma sesleri geliyordu ama umursamadan içeri girdim. Herkesin gözü bana dönerken -Deniz dahil- ben sadece babama bakıyordum.
"Teklifini kabul ediyorum baba." deyip babama adımlarken o sadece gülümsüyordu.
"Siktir, ne?" diyen Deniz ise geç kalmıştı.
------------------------------------------------------
Düşüncelerinizi lütfen belirtin arkadaşlar :))))))))