"Sen kafayı mı yedin? Nasıl kabul edersin?" diye bağıran Denizle tuttuğum göz yaşlarımı bıraktım.
"SENİ SEVİYOR! LANET OLSUN SENİ SEVİYOR, ODA SENİ SEVİYOR."
"Ağlıyorsun, uzun zaman sonra. En son..."
"Kes sesini tamam mı? Furkan da seni seviyor Deniz. Ben..ben ne yapacağımı bilmiyorum."
"O adamın teklifini kabul etmemeliydin, ölebilirsin. Sikeyim, kesin ölürsün."
"Ben kabul etmesem sen yapıcaktın ve ölen de sen olucaktın."
"Bana bişey olmaz korurdu o adam beni."
"Babamızın en çok seni sevmesine rağmen sen ona baba demiyorsun ama ben hala baba diye geziyorum. Beni öldüresiye dövüyor ve ben hala seni suçluyorum. Neden bu kadar iyisin Deniz?"
"İkizimsin."
"Beni neden sevmiyor ki, ikimizde aynıyız tek bir fark bile yok ama o bizi gayet iyi ayırıyor."
"O adamın işini yapmayacaksın."
"Beni sevsin istiyorum. Başarırsam sever."
"Yosun, bu işin sonu ölüm olacak anlamıyor musun? Bana değilde sana teklif etmemesinin nedeni o."
"Sen bunu bir kaç kez yaptın bir şey olmadı, bana da olmaz."
"O adam beni koruyordu çünkü."
"Babamız koruyordu."
"Baba demekten vazgeç."
"Babamız o."
"Ulan seni bir kere sevdi onda da ben sandı. Gerçeği öğrenince aç bıraktı, sen hala daha o adama baba diyorsun. Ben o gün, o adama baba demeyi bıraktım lan."
"Çok güzel sevmişti o gün. Siktir, harbi güzel sevmişti. Yine öyle sevsin istiyorum."
"Yosun, yapma be."
"Neden? Bana tek neden bir sunsun."
"Boşver, öğrenme daha iyi."
"Biliyor musun sen? Babam benden nefret ediyorsa kesin geçerli bir nedeni vardır? Öğrenince sende kızdın mı bana?"
"Hiç kızmadım."
"Furkan beni sevmediğini söyledi."
"Tanımıyor o yüzden yoksa seni tanıyan herkes sever."
"Sevilcek neyim var ki?"
"Kalbin kardeşim kalbin. Harika bir kalbin var."
"Hasta bir kalp."
----------------
Düşüncelerinizi merak ediyorum. Aynı zaman da tahminlerinizi de, yorumları bekliyorum.İyi okumalar :)))