74

100 30 28
                                    

Ahojte zlomení,

Táto časť bude troška iná a nebude ako tie predchádzajúce...

Viete zlomení, každý z nás má nejaké problémy a zlé chvíle..

Viete v mojom živote sa toho stalo veľa.. Naozaj veľa... A ja si občas kladiem otázku načo tu ešte stále si? Načo stále trpíš? Nrbolo by lahšie sa jednoducho zabiť? Viete bolo... Denne nad tým rozmýšľam stále... Nieje jediná minúta kedy by mi hlavou neprebehla myšlienka na samovraždu... Raz som sa o tom pokúsila... Skoro sa mi to podarilo ale iba skoro... V poslednej chvíľi ma zachránili... Ako som ich ja vtedy všetkých nenávidela... Ale teraz k nikomu necítim nič... O svoje srdce som prišla... Zničili ho...

Poznala som človeka vďaka ktorému to bolo iné? Neviem ako to pomenovať, lepšie to nebolo stále som sa cítila sama... Stále som sa lámala ale proste bolo to iné.... Ten človek prišiel nečakane a tak isto aj odišiel... Jedneho dňa sa tu bez oznámenia zjavil a jedného dňa bez vysvetlenia odišiel.... Napísala som mu pred pár dňami to čo si myslím... To ako to beriem ako som sa cítila... To ako trpím... Čítala som si naše staré správy... Toľko sľubov koľko sme si dali a ani jeden sa nesplnil... Napísala som ti... Tvoja jediná odpoveď na to bola "videné"... Bolelo to a stále bolí... Potom všetkon ti nestojím za nič iné? Iba za posraté "videné"....

Zlomili ste ma a lámete ma stále... Dúfam že sa čoskoro dočkám svôjho posledného zlomenia...

To je všetko čo som chcela zlomený..

All Broken People ✔️Onde histórias criam vida. Descubra agora