Zlomený,
Nechcela som ho opustiť ale musela som..
Bol mojím vediným dôvodom prečo som tu bola, prečo som dýchala..
Ale nemohla som byť taký sebec a nechať si ho vo svojom živote aj keď on v ňom byť chcel..
Odkedy bol v mojom živote a odkedy bol pri mne..
Zmenil sa, zhoršil sa jeho "stav"..
Odkedy ma spoznal chodil s kruhmi pod očami, nespával kvôli mne..
Úsmev už viac nezdobil jeho tvár, iskričky z jeho očí zmizli, vyparili sa...
Už nechodil tak pravidelne a často von s kamarátmi...
Namiesto rapu ktorý zvyčajne počúval jeho playlist teraz tvorili depresívne songy..
Musela som odísť, pretože takýmto som ho spravila ja..
Robila som z neho niečo čím nebol, kým nemal byť..
Robila som z neho podobu seba samej a to som nemohla dopustiť, nemohla som dopustiť aby dopadol tak ako ja...
Preto odišla a nechala ho samého...
Bolelo ma opustiť ho a stále to bolí, bolí ma vidieť ho tak raneného a s bolesťou v očiach keď sa na mňa díva..
Viem že trpí, trpíme obaja..
Ale ja to robím preto aby som ho zachránila...
A aj keď to teraz ľutujem a najradšej by som sa teraz vrátila späť do jeho života...
Raz keď zotrvám a jeho oči budú znova šťastné a jeho tvár bude znova zdobiť úsmev spomeniem si že som spravila dobre...
CZYTASZ
All Broken People ✔️
PoezjaVenované zlomeným ľudom... Viem že nás je veľa a táto kniha je venovaná vám, zlomeným...