Kedvenc éttermében ült és élvezte a világ legfinomabb forró csokoládéját. De még így is hiányzott neki valami. Intett a pincérnek, aki azonnal a segítségére indult.
- Igen asszonyom, miben segíthetek?
- A csuklódat! - a pincér készségesen nyújtotta a kezét.
Megfogta a fiú kezét és a szájához emelte, óvatosan megharapta imádta a vért nem tudott betelni vele, de tudta hol a határ, így sosem ragadtatta el magát. Már lassan eltelt egy hónap lassacskán megtanulta a vámpír lét összes csínját bínját.
- Most muszáj ezt csinálnod? - nem figyelt Édesanyukájára, haragudott rá, amiért eltitkolt előle mindent.
- Menj, kösd be a kezed hisz csúnyán megszúrtad magad a húsvillával! - igézte meg a fiút - Igen hisz itt sokkal, de sokkal szomjasabb vagyok, mint Zaxorban.
- Bárki megláthat!
Amint észre vette Agnes, hogy a lánya forgatja a szemeit jól belé rúgott az asztal alatt.
- Anyaa! Oda figyelek.
Elmosolyodott.
- Tudom, hiányzol.
- Nekem is. Emma tud róla?
- Igen elmondtam neki. Nem sokára itt lesz.
- Biztos, hogy jönni akartok? Chris mit szólt hozzá?
- Igen mindenképpen, ugyan úgy az én népem is, Édesapád is így akarná.
Már egy hónapja tudja, hogy Anyukája egy varázslónő Apukája pedig egy vámpír. Már egy hónapja annak, hogy tudja, hogy édesapját Valius ölte meg. Az egyetlen dolog, ami hajtotta az pedig a bosszú. Mióta Zaxorban él megtanult bánni az erejével, és egy kicsit még bele is ásta magát a harcművészetekbe. Kiderült, hogy nem csak apja vámpír erejét örökölte, hanem Édesanyja varázsló tudományát is. Még csak egyszerű varázslatokat tudott, de az alapokat hamar elsajátította gyorsan tanult. Ewelyn pedig remek tanár. Mog pedig nagyszerű oktató, imád vele harcolni, kétszer nagyobb, mint ő, de ez nem akadályozza a mozgásban. És még az is kiderült, hogy az álma az első nap nem álom volt, hanem jóslat, azzal a két tőrrel harcol, amit az álmában látott. Hargot kedvencei, egy-egy oroszlán díszeleg rajta. Azt mondta, hogy születése alkalmával készítette neki és nagyon őrült neki mikor átadta a lánynak.
- Diana - ordította valaki a háta mögül hátra se nézett már egyből megismerte a húga hangját.
Megfordult, de már késő volt testvére rá vetette magát és azzal a lendülettel borult az asztal és ők is. Hangos puffanással értek földet. Néma csend lett a kávézóban mindenki őket figyelte. Hangos nevetésük törte meg a csendet mindenki jót nevetett velük együtt.
YOU ARE READING
Háborúban Mindent Szabad (Befejezetlen)
FanfictionSziasztok ez egy Eldarya-s játék fanfiction-e, remélem annak is tetszeni fog aki nem játszik ezzel az online játékkal :D Sziasztok sikeresen átírtam írói szemszögre remélem nem haragszotok meg érte jó olvasást!