Reggel felkeltem de Nevra már nem volt ott. Kicsit szomorú voltam, de tudtam semmi oka nem volt, hogy ott maradjon velem. Mindenesetre nagyon furcsa volt a súlyok nélkül mozogni lazának éreztem magam. Felöltöztem és Nevra szobája felé vettem az irányt. Kíváncsi vagyok, hogy vajon ki lesz az új tanárom és mi újat fogunk ma tanulni. Súlyok nélkül tény és való hogy gyorsabb leszek. A mi világunkban is sokan eddzenek így. Mikor a szobájához értem, bekopogtam.
- Nevra bent vagy?
A zár kattant az ajtó pedig kinyílt. Csak egy törölköző volt rajta semmi más. Éreztem, hogy vörösödni kezd az arcom, elfordultam előle, mielőtt a kép az agyamba vésődik, de már túl késő volt.
- Az új edzés miatt jöttem, amit tegnap említettél.
- Igen tényleg el is felejtettem, gyere csak be, felöltözők és indulhatunk.
- Szerintem én inkább megvárlak ide kint.
- Ahogy gondolod.
Pár perc múlva felöltözve jött ki a szobából.
- Rendben akkor induljunk a húgod és a szüleid már várnak.
- Várnak? Miért mit csinálunk?
- Megtanulsz íjjal lőni! Édesanyád elf és nem csak a varázslathoz ért, hanem az íjászathoz is. Kíváncsi vagyok, hogy ezt is olyan jól elsajátítod, mint ő.
- Én is. Mindig is vonzott az íjászat.
- Remek - mosolygott.
Jézusom mi ez a mosoly? Mitől lett ilyen meleg? Kimentünk a közeli tisztásra, már mindenki ránk várt. Megpróbáltam az íjászatra koncentrálni, de nem ment egy jó darabig.
- Rendben, ha mindenki itt van, akkor kezdhetjük. Emma, Diana és Christian kérlek, álljatok szembe a céltáblával - kezdte anyum- a távolság 10 méter, vegyétek fel az íjakat, először meg mutatom én és utána ti is begyakoroljátok.
Kecsesen felhúzta az íjat és közben elmondta mire kell oda figyelnünk.
- Mielőtt lőttök, vegyetek egy mély levegőt, tisztítsátok ki a fejeteket, mert úgy nem fog sikerülni, ha máshol jár az eszetek.
Ahogy mondta vett egy mély levegőt és lőtt. Az nyíl pontosan a tábla közepébe fúródott.
- Akkor most ti jöttök. Húzzátok, fel az íjat kíváncsi vagyok a tartásra.
Utánoztam és már a céllal szemeztem mikor meg paskolta anyukám a vállamat.
- Nem jó. Kicsit széjjelebb a lábat és emeld fel a jobb karod - úgy tettem, mindent, ahogy mondta - Jó most tartsd meg, míg a többieknek is megmutatom. Neked menni fog anélkül is hogy elfáradnál.
ESTÁS LEYENDO
Háborúban Mindent Szabad (Befejezetlen)
FanficSziasztok ez egy Eldarya-s játék fanfiction-e, remélem annak is tetszeni fog aki nem játszik ezzel az online játékkal :D Sziasztok sikeresen átírtam írói szemszögre remélem nem haragszotok meg érte jó olvasást!