Pillangóhatás

101 4 0
                                    

Korán kelt Nevrahogy egész nap edzhessen és persze, hogy minél tovább együttlehessen Dianával, bár ezt nem vallotta be magának. Tény hogykedvelte a lányt szerette a mosolyát és bizonyított abátorságával. Első nap nem hitte, hogy hercegnő lehet belőle,de most már teljesen biztos, hogy megállja a helyét, minturalkodó. Letusolt és elvégezte a reggeli rutinját utánafelöltözött és elindult a lány szobája felé. De mielőttbekopoghatott volna nyílt az ajtó és egy ember ütközött neki.

- Minden rendben? -tolta el a lányt magától.

- Nem nincs mindenrendben Agnesnak hétvégén lesz a születésnapja és az edzésekmiatt teljesen kiment a fejemből. Azt se tudom hogyan álljak nekiaz élő készületeknek - markolt bele idegesen a hajába - tortátkell sütnöm - aztán hirtelen a homlokához csapott - Jézusom! Azajándék, teljesen kiment a fejemből! Nevra segíts, kérlek!Szükségem van rád.

A fiú nem tudottellenállni a kérlelő boci szemeknek.

- De segítek, sőtvan is egy jó ötletem!

- Szuper -felcsillant a szeme.

A terv abból állt,hogy szerveznek egy álarcos bált, ahová mindenkit meghívnak. Aparti közepén pedig előkerül a torta, amit Diana süt majd ésekkor kezdődik majd csak a szülinapi buli. Mikor végeztek ésmegbeszéltek minden felmerülő kérdés, elindultak edzeni. Velüktartott két idősebb vámpír is az erdőbe indultak ahol Dianakapott egy pár perc előnyt, míg hárman utána nem indulnak.Amilyen gyorsan csak tudott úgy futott, de érezte a többiekszagát, akik egyre közelebb érnek hozzá. Egy pillanat múlvaNevra ugrott elé és megtámadta a lányt, aki még időben elugrotta pengék elől. A fiú is két tőrt használt mindig a harcban,mint Diana. Kapva az alkalmon Diana leguggolt és bevitt egy ütéstNevra oldalába. Nevra vissza tántorodott a lány pedig utánarúgott, amit a fiú könnyen elkapott és nem engedte mozdulni ekkormegjelent a két másik. Kihasználva a satuba fogást a földönlevő lábával elrugaszkodott és megcélozta a fiú fejét. Amitújból kivédett, azzal hogy hátra lépett. A két vámpír is nekilódult ütötték és rúgták a lányt, de egy se találta el, hisznagyon jól védekezett. Diana úgy gondolta, hogy megpróbáljakifárasztani az ellenfeleit és utána bevinni egy ütést, de nehézvolt a dolga három ellenféllel. Már lassan kezdte feladni mikor anagyobbik vámpír elvesztette az egyensúlyát egy rúgás során,Diana a combjába mélyesztette az egyik tőrét a férfi feljajdultés össze esett. Ekkor a másik is hibázott, hogy a férfirafigyelt nem pedig őrá. Ekkor arcon vágta úgy, hogy eltört azalsó állkapcsa. Nevra felé fordult, aki mindig is jobb volt nála,de most talán kifáradt és lesz esélye. A fiú váltott csapásokatmért a lányra, aki gyorsan elhajolgatott mind elől, nem volt idejetámadni, hisz ellenfele nem adott rá esélyt. Már ő is fáradtvolt felakarta adni, de Nevra ezt észre vette és megakadályoztabenne. Mikor elindultak Ewelyn egy mágiát használt rajtuk, hogy nehallhassák egymás gondolatait, ami működött is. Diana meguntaszemtől szemben nem győzhet ellene, felugrott a felette levő fáraés eltűnt a többiek szeme elől. A folyó mellé érve megpihent,megmosta arcát és szemügyre vette sebesüléseit. A fiú jópárszor súrolta a bőrét a tőrökkel, kimosta a vérző sebeit éselindult megkeresni a többieket. Lépni próbált, de nem sikerültneki, megpróbálta még egyszer, de nem mozdult. Ennyire el lennefáradva? Újból megpróbálta, de most se szabadult. Egy férfilépett ki mögüle, hosszú barna hajjal, vörös szemekkel és rókafülekkel.

- Ki vagy te? – kérdezte, de hang nem jött ki a száján. Támadásra emelte volna a kezét, de a férfi valamiféle varázslattal megállította és gúzsba kötötte.

- A nevem Keroshane, Valius jobb keze vagyok – tette zsebre a kezét.

Közelebb jött ésmegsimogatta a lány arcát.

- Most már tudom, mit eszik rajtad az a kis ficsúr.

Diana próbáltelhajolni az érintése elől, de nem tudott még mindig a varázslathatása alatt állt.

- Szóval nálunk van a cuki nővérkéd, és ha nem akarod, hogy bántódása essék a kiskutyusodnak akkor 4 nap múlva éjfélkor legyél ugyanitt. Ha ezt nem teszed, szőrme bundát készítek a mesteremnek belőle.

Diana rettentőenideges volt kezét ökölbe szorította és megpróbált kiszabadulnia fogva tartója kezéből. Eszébe jutott egy varázslat, de ez adög még messze van tőle, közelebb kell csalogatnia. Elkezdettbeszélni a férfihoz, amit nem értett meg, hisz még mindig nemvolt hangja.

- Hogy mondod? – lépett közelebb a férfi. Még egy kicsit – Ha megígéred, hogy nem sikítasz, akkor feloldom egy részét a varázslatnak.

A lány bólintott aférfi pedig mormolt egy rövid varázslatot.

- Gyáva féreg vagy! – vicsorította – Félsz tőlem hogy egy piti varázslattal megbilincselsz, hogy ne tudjak mozogni? – köpködte a szavakat a férfinak – Egy utolsó rohadék vagy – a terve kezdett beválni a férfi ideges lett a szeme lángolt a dühtől, előre lépet még egyet és még egyet.

Ekkor a lánykiszabadította magát egy Ewelyntől tanult mágiával és a férfibedöfte mindkét tőrét. Ekkor a férfi idegesen felvihogott mégutoljára megsimogatta a lány meglepődött arcát. A test többezer fehér kislepkévé robbant szét, Diana szemét pedigelvakította, hogy utána sötétbe borulhasson.

 A test többezer fehér kislepkévé robbant szét, Diana szemét pedigelvakította, hogy utána sötétbe borulhasson

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

***

A szobájábanébredt fel ahol Nevra vigyázott rá. Zúgott a feje és nememlékezett semmire csak egy rossz álomra.

- Mi történt? – ült feljebb az ágyban.

- Ezt én is kérdezhetném. Harcközben eltűntél és a folyó mellett találtunk meg kiütve. Két teljes napig aludtál, azt hittem, hogy valami bajod esett – túrt bele idegesen a hajába – nem tudom mit csináltam volna, ha valami bajod esik.

- Ne aggódj nincs semmi gond valószínűleg csak nagyon kifáradtam – mosolygott, de hamar arcon csapta az igazság – két napja?? Jézus Mária akkor a bál ma lesz. Ezt nem hiszem el, hogy fogom össze hozni egy délelőtt alatt a partit? – az arcát a tenyerébe tette és már majdnem sírt mikor Nevra megszólalt.

- Ne aggódj mindent elrendeztem – biztatóan megszorította a vállát – de neked készülnöd kell, gyere Emma már vár téged.

Ewelyn könyvtárábasiettetünk ahol a kishúga már várta.

- Azt hittem végig alszod a bulit!

Izgatottan belékarolt, nyitott egy portált, amin áthúzta nővérét maguk mögötthagyva Nevrát és otthonát, Zaxort.

Örült, hogy aföldön lehet, mindig is imádott vásárolni. Mikor észre vette,hogy hova jöttek leesett az álla. Ez volt az utolsó hely amiregondolt.

Háborúban Mindent Szabad (Befejezetlen)Where stories live. Discover now