Sziasztok itt egy újabb rész köszönöm a vote-okat nagyon boldog vagyok, lassan haladok de biztosan. Nem sikeredett esemény dúsra de hát nem lehet mindent kutyafuttában csinálni nem?? Jó olvasást byee..
"Ha közeledben vagyok megőrülök, de ha nem vagy a közelemben, attól őrülök meg. "
Párizsba vitte a testvére, kiskora óta imádja Párizst és ő ezt tudta. Egy sikátorból jöttek ki ahol a portál be záródott az egyik drágának látszó üzletbe bevonszolta őt kishúga.
- Hé, mit csinálsz?? Ez nagyon drága!! - legyökerezett a lába.
A butikba belépve egy magas, dekoratív, hosszú szőke hajú eladó nő ugrott feléjük és franciául érdeklődött, hogy segíthet e. Emma angolul folytatta és így váltott az eladónő is angol nyelvre. Elmondta, hogy egy álarcos bálba készülnek, amit anyukájuknak rendeztek. A nő vidáman összecsapta a kezét és megkérdezte, hogy van e valami elképzelésük. A lányok szeppenve egymásra néztek és bevallották, hogy nem gondolkodtak rajta abban viszont mindketten egyet értettek, hogy szexi legyen és csillogjon. A hölgy csettintett egyet, ekkor megjelent mögüle egy alacsony felkontyolt hajú nő, aki elkezdte levenni a méreteiket. Elküldte őt miután egy hosszú listát mondott neki azokról a ruhákról, amit elő kellett hoznia nekik.
A nő elvezette őket a próba fülkéhez, ami igazából egy szoba volt. Benne egy fotellal és a ruhákhoz való kiegészítőkkel. Az alacsony barna hajú nő megérkezett egy állvánnyal, amin betolt legalább tíz darab ruhát megmutatta melyik ruhát kinek szánt meghajolt és kilépett a szobából, miután biztosított, kint fogja várni őket, ha felpróbálták valamelyik ruhát. Diana egy gyönyörű smaragd zöld ruhát választott úgy érezte ez lesz az igazi, mondanom sem kell fel se próbálta a többit. Felpróbálta a húga pedig segített neki felhúzni a cipzárt oda ment a tükörhöz. Meglepetésében a szájához kapta a kezét, imádta, mintha csak neki készítették volna ezt az álmot.
- Csípj, meg el se hiszem, hogy ilyen gyönyörű!
- Istenem gyönyörű vagy. Nevrának tetszeni fog – kacsintott mindent tudóan a testvérére.
Hirtelen megpördült, amitől majdnem hátra esett.
- Ezt meg hogy érted?
- Tudom, hogy van valami köztetek, mindenki erről beszél. De reméltem, hogy egy ilyen dologról majd engem tájékoztatsz először – le biggyesztette az ajkát és elkezdte feltúrni a helyet egy cipőért, amit meg is talált.
Egy bézs színű magassarkú cipőt vitt a testvérének, mikor belebújt a tükörhöz fordult, hogy újra belenézhessen.
- Ezt megvesszük, ha kell, itt maradok dolgozni – Emma nevetve bokszolt a vállába – Neked sikerült választani?
YOU ARE READING
Háborúban Mindent Szabad (Befejezetlen)
FanfictionSziasztok ez egy Eldarya-s játék fanfiction-e, remélem annak is tetszeni fog aki nem játszik ezzel az online játékkal :D Sziasztok sikeresen átírtam írói szemszögre remélem nem haragszotok meg érte jó olvasást!