Sebulan kemudian,
Aku dan tengku azreen sudah mula menjalinkan hubungan,pada mulanya aku sukar untuk menerima dirinya sebagai kekasihku,tetapi setelah aku lihat kesungguhannya untuk memenangi hatiku ini,aku terima dia sebagai kekasihku.
Flashback
"Az ,dira nak bagitahu sesuatu ni " kataku."haa nak bagitahu apa?"tanya nya..."em actually dira dah mula terbuka hati dengan az".."hah?az tak faham, please straight to the point". "Haihh lembab betul laa mamat poyo ni", kataku di dalam hati."err macam ni, sebenarnya dira dah mula sukakan az"kataku sambil tersenyum malu. "Hah seriously dira?dira tak main main kan?camne dira boleh sukakan az?apa yang membuatkan dira suka az?" Bertubi-tubi soalan yang dia tanya tapi aku hanya membalas dengan satu ayat sahaja "em cinta tu lumrah hidup az, jadi tak peliklah kalau dira terjatuh cinta dengan az" kataku dengan riak wajah tenang. "Horreyyy" soraknya. Aku dalam hati tak henti henti membebel 😂"haihh mamat ni tak malu ke terjerit-jerit macam beruk!".
End flashback.
Perangai tu laa yang membuatkan aku dan dia bersatu sampai sekarang, aku suka dengan perangai dia yang kejap-kejap garang, kejap-kejap manja dan penyanyang tapi sifat dia yang aku tak suka ialah dia seorang yang cepat terasa dan merajuk. Hurhh!!Di sekolah
"Awakkk! Jom pergi kantin sama-sama" ajaknya."ishh mana boleh laa, sekarang ni waktu rehat menengah rendah laa, awak tak boleh keluar rehat lagi"marahku. Dia telah menarik muncung, "ish saya nak rehat dengan awak, mana boleh saya biarkan awak rehat sorang -sorang nanti ada budak lelaki kacau awak" dia berkata sambil tergedik-gedik manja.. Okay aku mula naik rimas dengan dia ni tapi sebab sayang aku stay sampai sekarang!HAHAHAHAHAH.."Haa suka hati awakk laa nanti kalau cikgu marah saya tak tanggung tau.dah jom nanti waktu rehat habis!" Kataku sambil berjalan meninggalkannya di belakang.
"Yeah yeahh jom! Dia berkata sambil memegang lenganku (masih berlapik okay).
Oky part ni saya just buat dorang couple dulu, part seterusnya insyaallah sy akan buat seseorang menjadi orang ketiga! Nantikan tau. Jangan lupa tekan ☆
YOU ARE READING
Mr.tengku Vs Mrs.engku
RandomKata orang jangan terlalu membenci kerana lama kelamaan akan terjatuh cinta dengan insan tersebut Adakah itu yang akan terjadi kepada mereka? Mungkin YA ataupun mungkin juga TIDAK Kerana masih ada pendengki dan penghancur cinta!