part 13

2.7K 96 15
                                    

hi guys,I'm back.sorry sebab amik masa yang lama untuk update part 13 Ni sebab author busy sangat sekarang sebab baru lepas final exam huhuhu..Harap korang terus support dan jangan lupa vote and comment feedback korang tau hehe:)

Selepas kejadian yang melanda Dira haritu,dia asyik mengelak dari berjumpa atau terserempak dengan Azreen kerana bagi dia,dia amat membenci lelaki tersebut kerana telah bermati matian menipu dirinya.Jujur dia amat sayang kepada Azreen tetapi keadaan memaksa mereka berpisah fuh sedih bhaii ").
Dira yakin yang dia mampu bahagia tanpa Azreen disisi.
Dia melihat Azreen semakin hari semakin bahagia bersama pasangannya Dan dira mengambil keputusan untuk 'moveon' jelaa even Susah kan hmm:(.

Setiap hari dira rasa bahagiaa walaupun Tanpa kekasih kerana dia ada Kawan ii yang selalu ada masa susah Dan senang dira.Tentang Nu'man pula,dia still menganggu aku walaupun telah berkali Kali aku mengatakan kepadanyaa bahawa aku tidak ada sedikit pun perasaan terhadapnya.Dia still bersungguh-sungguh cuba untuk memikat hatiku.Ewah HAHAHAH (sempat lagi author gelakk).

Beberapa hari kemudian,

Dira sedang berjalan seorang diri untuk mengambil angin di luar kelas,tetiba dia terserempak dengan nu'man yang kebetulan waktu itu selesai membeli di coopmart sekolah.Aku yang melihatnya terus menjeling Dan pusingkan badan untuk berpatah balik ke kelas tetapi tidak sempat hendak melangkah,Nu'man memanggilku "Diraa,wait!" Aku sewaktu itu tengah moody dan betul betul tidak mahu bercakap tentang perasaan terpaksa jugak pandangnya Dan bertanya "awk nk apa nu'man?saya tkde mood nk borak dengan sesapa pun sekarang nii".Nu'man dengan sikap degilnya ITU tidak berputus asa menggoda dira supaya jatuh hati kepadanya tanpa dia sedar cinta tidak boleh dipaksa fuh...

"Dira,awk nk sruh sy buat apa supaya awk dpt terima sy DLM hidup awk?mcm mcm dh sy buat untuk awak.Tolonglaa diraa terima sy " Nu'man dengan seriusnya mengatakan perkara tersebut.Saya berasa kasihan terhadapnya tetapi saya tidak boleh memaksa diri saya untuk mencintai dia kerana hati saya tidak mahu menerima sesiapa buat masa sekarang.Saya mahu beritahu Nu'man tentang perkara Ni tetapi sy tkut akan mengguris hatinya yang lembut bagai tisu itu.Saya sudah buntu memikirkan tentang hidup saya yg dipenuhi pelbagai dugaan Dari pelbagai aspek.

Melalut right?Hahahahajahah sorry sis mengantuk actually heheheheh..sis nk tnye ada sesiapa yang ada group Wattpad tk kt whatsapp?kalau sesiapa yang ada,tolong pm sis okyy nanti sis bagii no fon sis:)

Mr.tengku Vs Mrs.engkuWhere stories live. Discover now