Naujoje mokykloje esu tik savaite, bet spėjau susirasti keletą geru draugiu su kuriomis visada sėdime valgykloje ir aptarinėjame kas ką gero radome parduotuvėse.
- Ir dar gavau visiška sezono nauj.....
- Gana Neringa jau pakankamai prisiklausėm....- nusijuokiau. Ai beje mano vardas Viktorija esu juodu plauku tamsiai rudu akių. Esu moksliukė visomis prasmėmis. Mieliau leisiu laika bibliotekoje tarp apdulkėjusiu lentynų ir nešiosiu didelius akinius vietoj to jog nešiočiau lęšius.
- Man toks jausmas Vika, kad apart savo knygų ir apdulkėjusi lentynų daugiau nieko nematai dabar ne sovietmetis ir rusai gatvėmis nevaikšto nagi leisk man tave pakeisti. - neatstojo Neringa.
- Ačiū jog rūpiniesi manimi, bet aš sau patinku tokia kokia esu. - Atsistojau nunešti savo pietų likučiu ir staiga paslydau ant grindų išpiltu sulčiu ir kliudžiau aukšta vaikina sėdėjusi su keliais draugais ir besijuokianti iki tos minutes kai mano maistas atsidūrė ant jo.
Pakėliau akis ir nustėrau jog tai buvo tas pats vaikinas iš komandos ir jis nėra draugiškumo viršūne ir jo žvilgsnis visada toks piktas ir grubus na nebent dėl to kad aš ne Olialia pupyte ir neturiu kuo pasigirti priešingai nei kitos mano bendraamžės.
Išlėto apsisukau ir tikėjausi tyliai be jokio dėmėsiu pasišalinti kai staiga ilga ir stipri jo ranka sugriebė manąja.
- Net nesvajok - jo piktas ir žemas balsas nuskambėjo per visa valgykla ir visi staiga sukluso lyg išgirdę Dievo balsą.
- Aaaa....aš nenorėėjau... - Daugiau nei aš nei jis nepakėlėm akių o aš tyliai išsliūkinau su savo draugėm iš valgyklos.
- Viktorija tai buvo tobulas kadras būtum mačiusi save iš šono - Neringa leipo juokais o mane ne juokais gąsdino tas šaižus jo balsas ir grubus pedofiliškas žvilgsnis bet kažkas gyliau teigė jog jis tobulas nors aš toli gražu jo net nesudominau priešingai nei jis mane.
Visa pamoka galvojau kaip toliau reiks prasilenkti koridoriais ir apskritai mokytis čia juk mokslo metai tik prasidėjo o aš jau spėjau prisidaryti gėdos.
Pagaliau suskambo skambutis nėriau iš klasės kol kiti nespėjo sugužėti i siaurus koridorius akimis su didžiule baime ir smalsumu ieškojau to aukšto vaikino bet jo niekur nesimatė.
- Ei čia ta mergina kurios maistas atsidūrė ant pasipūtėlio krepšinio komandos kapitono tai buvo šaunu kas tu tokia? - Kažkur tolumoje artėjo balsas.
- Viktorija - Šyptelėjau prie manęs priėjusiam kažkokiam nematytam vaikinui.
- Ką gi Viktorija malonu susipažinti su pirmąja mergina atlaikiusia ta demoną aš Tomas - Iš pažiūros draugiškas tai pat nemažas vaikinas pažvelgė i mano baimes persmelktas akis.
Keli vaikinai buvę tolėliau pradėjo man švilpti ir ploti už drąsa nes kaip supratau jis visai mokyklai yra tikras iššūkis bet vienintele sporto viltis. Staiga prišoko prie manęs gana žema mergina
- Sveika aš Berta. Mačiau kas įvyko valgykloje šaunuolė pati būdama jo jaunesnioji sesuo nesugebu taip atsilaikyti. -Nusijuokė ir aš kartu
- Aš Viktorija - Šyptelėjau
- Žinau. Tave visi jau žino kaip didvyre. Bet šiltas pokalbis atšalo išėjus iš tualeto pamačiau išsipusčiusia blondine.
- Merginos žiūrėkite čia ta kuri mano mažuli išpurvino savo šlykščiu maistu. Kažkas cypaujo man už nugaros.
- Liepa nepradėk - Pavarčiusi akis mažoji Berta timptelėjo mano ranka skatinančia sekti jai iš paskos. Nesinervink ji tokia aš neįsivaizduoju kaip jis ja susižavėjo.
- Štai kur tu jau galvojau daugiau nebepasimatysim - visai netoli išgirdau vėl ta šaižu ir grubu balsą velniava tai JIS.
YOU ARE READING
New Feels LTU (Sustabdyta)
Teen FictionViena nepopuliariausių mokyklos mokiniu visai netyčia savo pietumis "apdovanoja" karščiausia mokyklos vaikina, mokyklos krepšinio komandos kapitona.Kaip tik tuo metu merginos pilve suplazda drugeliai ar tai nauji jausmai išvaiždžiam bet pasikėlusiam...