5

230 11 0
                                    

Atidaręs dėže joje tupėjo Bengalijos kate. Viešpatie aukštielninkas tai buvo mano svajonių katė. Sunkiai susigaudydama stebėjau kaip jis atsargiai ja išėma iš dėžes.

- Vika čia Minija. Aš vis dar stovėjau apšalusi juk dar ne mano gimtadienis ir ne kalėdos nėra pagrindo dovanoti man Bengalijos kate.

- Čia tipo mažas kačiukas!?

- Juk žinai kad tėvas paprastos be veislės katės tau nepirktu.

Taip negaliu skųstis savo padėtimi tėtis turi nuosava kontora ir kelias įmones kitose valstijose. Galiu drąsiai teigti kad mano norai yra vieni juokai mano tėvams, bet vis tiek sunku suprasti už ką mokykloj mano pažymiai nėra geriausi. Kaip būdavo senoje mokykloje.

- Ačiū – Sumurmėjau prieš paliesdama pirštais jos be galo švelnu kaili.

- Žinai kai išvyksi mokytis i koledžą norėjau kad prisimintum kaip tave myliu širdele. Juk mano mažoji princese beveik užaugo. – Tėvas pavartė akis.

<...>

- Kuo greičiau varot pas mane !- Per mesendžeri suskambinusi su Neringa surėkiau.

- Kažkas nutiko ?! – Sutrikusi pasiteiravo ji

Papurčiau galva ir užsikėlusi Minija ant keliu pademonstravau pro kamera.

- O Dieve suknistas tai Bengalijos katė aš atvažiuoju. – Sucypė Neringa.

<...>

Vos Neringa pasirodė mano namuose pačiupo mano katyte ir tarsi su pliušiniu meškiuku žaidė ištisas valandas. Kadangi buvo savaitgalis o namuose sėdėti man nelabai patinka persirengusi nusitempiau Neringa i artimiausia kavinuke kurioje buvo jauku ir malonus personalas leisdavo mums nemokamai išsirinkti po norima kava ir šiaip pasėdėti.

- Vis dar negaliu blaiviai mąstyti tavo tėvas nupirko tau tokia krūva pinigu kainuojančia kate?! – Tyliai su keista veido išraiška surėkė ji.

Bet mūsu žvilgsnius patraukė pro duris įžengęs pasipūtėlis, Tomas ir aišku kaip gi be gražiosios jų kalės. Jis piktai pažvelgė į mane tarsi aš bučiau sugadinusi viska ką jis šiandien buvo susiplanavęs.

- Ar tu matei kaip tas šalia jo stovėjęs vaikinas pažiūrėjo i tave taip tarsi jūs būtumėte geriausi draugai!?

- Ką tu čia kalbi baik ! nors iš tikro nežinau kuo ji galima pavadinti man jis mielas keistokas, bet jo pakalikas o jis manęs nekenčia nuo pat pirmo incidento mokykloj.

- Mums reikia pasikalbėti. Atsidusau ir pažvelgiau atgal tai buvo ji ta kuri su manim išviso nekalba ir ko gi jei prireikė.

- Ko tu nori ?

- Pašnekėti apie KAI KA

- Dėl ko ? Manai kad jis man patinka? O jei ir patinka aš tavo nuomonės neklausiu. Mergina sucypė ir nukulniavo savo špilkom prie jų staliuko.

Mergina spėjo pasiskųsti jam ir visa Adamsų šeimynėlė jau sėdėjo šalia mūsu.

- Viktorija ką ši karta pasakei ?! – Jo balsas buvo kimus bet tuo pačiu labai dvejojantis.

- Aš? Jai? Tai ji pristojo pirma prie manęs o paskui bėga skustis pastačiau į vieta kur jai ir reikia stovėt.

- Paklausyk kodėl tu taip elgiesi iš pradžių tavo maistas ant manęs paskui tie tavo plakatai ir tu per visa ši laika nesugebėjai manęs net atsiprašyti.

- Pakartosiu tau dar jei neprisimeni Upsy!

- Baik vaipytis ir tiesiog pasakyk ta supista ATSIPRAŠAU

- Ne nu tu vis tiek kurčia juk sakau Upsy! – Tikrai nežadėjau jo atsiprašyti ir žeminti savęs tegul jis pirmiau nusileidžia ant žemes nes kai skraidai padebesiais nieko nematai kas dedasi apačioje.

- SUKNISTA KALĖ ! – Gerai dabar tu tikrai prisiprašei jei iki šios minutės aš nepykau dabar jau viskas !

- Paklausyk nemokša komandos kapitonai tokie kaip tu net negali vadintis kapitonais žaidi kaip mergaite elgiesi kaip mergaite ir dar pyksti kaip mergaite. Sušnypščiau ir pakilusi nuo staliuko neatsisukdama nusivedžiau Neringa su savimi.

Luko POV.

Stebėjau mergina su drauge greitai pasišalinant man iš akių. Nors nekenčiau jos buvo vienas BET kuris nurungdavo bet kokius blogus dalykus susijusius su šitos nekaltos blondinukes elgesiu. Tikrai manau kad jai laikas pagaliau įsileisti kažką i SAVO LOVYTE.

Teisingai Viktorija gal laikas įsileisti kažką. Taip begalvojant prisiminiau kad tėvai išvažiavę i komandiruote ir namuose nebus visa savaite kodėl gi man delsti susiradau Bertos numeri ir liepiau pasirūpinti kad visas rajonas sužinotu.

- Nu asile ko tau dar reikia ?

- Asilas ne asilas gali padaryt paslauga.

- Vien dėl to jog esu jaunesne padarysiu.

- Pasirūpink kad visi aplinkui sužinoti apie vakarėlį šiandien pas mus

- Juk tu žinai kaip tau baigėsi paskutinis ?!

- Mažiau į galva imk neatsidursiu antra karta areštinei tikrai

- Nu gerai ir paslėpt dūžtančius daiktus bei mamos porcelianą iš Italijos?

- Aha tu net nesivaizduoji kaip aš tave myliu

Kadangi jos buvo draugės kaip be dailiosios Viktorijos kuri net nenutuokė apie tai. Svarbiausia kerštas ir tai jog ji nebenorėtu išeiti ir būtu visiškai priklausoma nuo manęs. Radau mergina prie staliuko virtuvei jau spėjusia įkaušti. Šaunuolė man mažiau vargo. Negali nepasakyti kaip ji gali neturėt vaikino o gal turi tik aš nieko nežinau.

- Labas Vika. Mergina sustingo.


New Feels LTU (Sustabdyta)Where stories live. Discover now