- Ooo filmai gal pasižiurime visi kartu – prasižioji Gediminas.
Mano kūnas nutirpo ir man pasidarė labai silpna.
Pažvelgiau į ji matėsi iš akių jog jam nepatinka mano buvimas čia ir dar jo draugų akivaizdoje. Jis nuoširdžiai manęs nekentė ir aš puikiai supratau dėl ko.
<...>
- Po velniais daugiau niekada per amžius nežiūrėsiu siaubo filmu.
- Eikš pas mane i kambarį nusiraminsi atsigausi gal valerijono atnešt- Nusijuokė Berta.
- Ar tu matei ar matei kaip jis jai perrėžė gerkle ten tiek kraujo fuii.
- Man atrodo kad baisiau buvo tai jog mano brolis namie ir jo nenormali šutvė tai pat. – Prunkštelėjo ji.
- Ji galima apibūdinti vienu žodžiu I D I O T A S – Burbtelėjau
Kokias tris valandas šnekėjom mergaitiškom temom iki kol pradėjo temti ir man tikrai buvo laikas namo.
- Jau devynios aš prižadėjau mamai grįžti iki dešimtos. Turiu eiti – Šūktelėjau jau lėkdama pro duris.
- Tu man dar labiau namu neapversk tik – Užrėkė
- Užsikrušk- Šyptelėjau ir paskutini karta pamojavusi Bertai išbėgau.
Ėjau viena gatve aplinkui nė gyvos dvasios atrodo jog jauti savo kvėpavimą o kažkur toli vienas du žibintai dar blausiai apšvietė gatve. Staiga kažkas čiupo mano liemenį aš instinktyviai atsisukau ir pamačiau ten Toma.
- Žinai tu esi nuostabi
Pavarčiau akis ir atsiraukiau per žingsni. Ką gali žinot kai jis eina iš vien su juo.
- Nesvarbu. – Sukikenau. - Vaikinas priėjo arčiau.
- Žinai tamsu gali tave kas užpulti galiu tave palydėt iki namu taip būsiu tikras jog tau viskas gerai.
Nenoriau bet sutikau. Grįžusi namo nuėjau i savo kambarį. Kritau i lova ir prisiminiau savo būvisi vaikina Martyna savo buvusia mokykla.
<....>
- Nekenčiu tavęs. – Suklykiau jam tiesiai i veidą.
- Vika atleisk man aš..aš nenorėjau viskas ne taip kaip atrodo aš tave myliu neįsivaizduoju savęs be tavęs prašau suteik man antra šansą.
- Užtilk ! – Suburbėjau ir stumtelėjau ji šalin
- Paklausyk aš supratau savo klaida aš taip daugiau nesielgsiu.
Nusišypsojau jam ir nubraukiau dar viena ašara riedėjusia mano skruostu.
Pramerkiau akis ir supratau kad tai tebuvo eilinis baisus košmaras eilinis mano gyvenimo epizodas kurio jau neištrinsi jis persiokios mane visada. Nekenčiu to kad man tai tenka persapnuot vos ne kasnakt. Seniai man reikėjo apsilankyt pas psichologą, bet bijau likti nesuprasta. Miegas vėl pasiglemžė su savimi taip nuramindamas mano siela.
Staiga pašokau iš lovos nuo keistu garsu kurie sklido iš virtuvės. Nulipusi žemyn pamačiau mama renkančia šukes nuo žemės.
- Mama kas čia buvo ?!
- Tavo tėvas nusprendė kad tau reikia augintino ir štai to pasekmės.
Mano akys išsiplėtė iš netikėtumo. Staiga iš kito kambario atėjo tėtis su pakankamai ne maža dėže.
YOU ARE READING
New Feels LTU (Sustabdyta)
Teen FictionViena nepopuliariausių mokyklos mokiniu visai netyčia savo pietumis "apdovanoja" karščiausia mokyklos vaikina, mokyklos krepšinio komandos kapitona.Kaip tik tuo metu merginos pilve suplazda drugeliai ar tai nauji jausmai išvaiždžiam bet pasikėlusiam...