Viktorija – Tas vaikinas sėdėjęs ant suoliuko žinojo mano vardą
- Viktorija susipažink tai mano brolis dvynys.....Ignas......Arba kitaip sakant paslaptingasis „I".......Tas kurio laišką tu gavai........
- Jis tau kas?!!........
- Mano brolis dvynys.... – Pakartojo Neringa.
- Žinai dabar tiesiog...aš nieko nebe suprantu.....kodėl reikia taip elgtis ar taip elgiasi draugai. Kaip mes po viso šito dar galim vadintis pažįstamom. Vaikinas sėdėjęs ant suoliuko tik šyptelėjo ir jo ryškio mėlynos akis žybtelėjo. Staiga Lukas sugriebė mane ir atitraukė nuo jo. Tai buvo keista ar tai eilinis jo pavydo priepuolis ar tas dvynys nėra geras.
- Asile kaip drįsti paleisk mane. Juk aš noriu tik.....Paleisk – Jis stipriai laikė prie savęs ir niekaip nenorėjo manęs prie Igno prileist. Kai Lukas piktas prisiekiu jis elgiasi keistai, bet kodėl dabar jis turėtų pykt, pats pridirbo, o dabar bando būt didvyriu.
- Nori prarast tai kas merginai svarbiausia pirmyn. Bet tada suprask bus per vėlu. O dabar pasitrauk nenoriu , kad tavo akys matytų tai nusisuk, užsimerk nesvarbu tik prašau nežiūrėk jei aš tau nors truputį rūpiu.
Automatiškai užmerkiau akis ir visa virpėdama stovėjau nežinau kas dėjosi , bet matyt buvo galima atspėti.
Luko pozicija
Liepiau merginai nusisukt žinojau kaip ji paniškai bijo kraujo bijo mano kraujo kuris šiek tiek tekėjo iš mano lūpos. Pirmą kartą gyvenime norėjau apsaugoti ją. Jis būtų ją nuskriaudęs, o aš visą gyvenimą save kaltinčiau. Vaikinas gulėjo kruvinas man buvo nesvarbu ar dabar aš sėsiu ar ne, bet būsiu tikras, kad jai nieko neatsitiks.
Piktu žvilgsniu stebėjau mergina kuri verkė nieko nematė, bet verkė. Tolumoje pamačiau Tomo mašina liepiau jam ji išvežti kuo toliau nuo čia. Čiupau mergina už rankos ir vedžiausi su savim iki mašinos. Ji pamažu prasimerkė nuo ašarų akys buvo paraudusios.
Ką tu man darysi? – Viską ką mergina sugebėjo man pasakyti.
Tiesiog neleisiu niekam tavęs nei paliesti , nei nuskriausti.
Turiu priversti ja vėl manim pasitikėti. Privalau jai parodyti , jog nesu toks blogas ir , kad aš niekada nieko negalėčiau jai padaryti.
Ačiū – Sumišusioms , bet kupinom vilties akim mergina pažiūrėjo į mane.
Viskas bus gerai prisiekiu nieko tau nedarysiu girdi? Nieko.
Noriu namo. – Nuleistomis akimis suniurna ji. Bet namo jos gražint bent kol kas negaliu.
Papurčiau galva taip leisdamas merginai suprasti, jog negalim namo.
Tu tiesiog matei ir žinai per daug dėl tavo pačios saugumo tau negalima namo. Bet aš padarysiu viską, kad viskas kuo greičiau baigtųsi prisiekiu.
Aš niekam nieko nesakysiu. – Ji toliau bandė mane kaip vargšas šunelis priprašyti parvežti ja namo. Kad ir kaip ja myliu ir gerbiu negaliu tiesiog negaliu.
Atsidustu. Mergina pasipila ašarom.
Jei bent kažkas sužinosi viską ką tu šiandien matei tiek tu tiek aš atsigulsim šalia vienas kito , bet po žeme. Supranti ką noriu pasakyt.
Girdėjau kaip mergina karts nuo karto sukiojasi ir vis viltingai spokso į mane.
Namo. – Drebančiu balsu vis kartojo nuostabaus grožio mergina kuria kažkada aš skriaudžiau.
Vika prašau liaukis tau viskas bus gerai aš tavim pasirūpinsiu tik kol kas turi būti su manim. Prašau.
Aš bijau. – Tyliai sukužda mergina sukiodama savo plauku sruoga .
Manęs bijot nėra ko. Jei pradžioj ir bijojai dabar nereikia tau reikia patikėt manim.
Tu blogas žmogus bet.... – Tas merginos pasakymas mane tik dar labiau sudomino ką ji man bando pasakyt
Bet kas?
Jos žandai pradėjo raust. Rankomis ji bandė tai paslėpti , bet sunkiai sekėsi.
Tu tokia miela...kai esi raudona kaip burokas. Prisiekiu viskas bus gerai. Tu esi mano ir nė kieno kito -Meldžiausi , kad ji nesupyktu ir neprasidėtų viską iš naujo.
Lukai,
Ką?
Būsi mano amžinai?
Jei tik to nori. – Stipriai suspaudžiau mergina savo glėbyje ir pirmą kartą ji nedrebėjo.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
New Feels LTU (Sustabdyta)
Genç KurguViena nepopuliariausių mokyklos mokiniu visai netyčia savo pietumis "apdovanoja" karščiausia mokyklos vaikina, mokyklos krepšinio komandos kapitona.Kaip tik tuo metu merginos pilve suplazda drugeliai ar tai nauji jausmai išvaiždžiam bet pasikėlusiam...