5. Brum

54 1 0
                                    

Piksel

Brum brum brum brum
- Piip piip - brum brum.
Brum brum brum brum brum, brum brum. Brum brum brum brum brum.
- Cześć kochanie - brum brum.
Brun brum brum brum brum.

Brum brum brum, brum brum brum brum
- Pippip! Pipiipipipipip pipii! - brum brum.
- Pip pip 😢 - brum brum.
Brum brum brum brum brum brum brum brum brum brum nrum brum brum brum brum. Brum brum brum brum, brum brum brum brum brum brum. Brum brum.

Brum brum brum brum brum brum brum brum brum brum brum brum brum brum brum brum brum brum brum brum brum brum brum brum brum brum brum brum brum brum brum brum brum brum brum brum brum brum brum brum brum brum brum brum brum brum brum brum brum brum brum brum brum brum brum brum brum brum brum brum brum brum brum brum brum brum brum brum brum brum brum brum brum brum brum brum brum brum brum brum brum brum brum brum brum brum brum brum brum brum brum brum brum brum brum brum brum brum brum brum brum brum brum brum brum brum brum brum brum brum brum brum brum brum brum brum brum brum brum brum brum brum brum brum brum brum brum brum brum brum brum brum brum brum brum brum brum brum brum brum brum.
- Piipip! - brum brum.
Brum brum brum brum brum brum brum brum brum brum brum brum brum brum brum brum brum brum brum brum brum brum brum brum brum brum brum brum brum brum brum brum brum brum brum brum brum brum brum brum brum brum brum brum brum brum brum brum brum brum brum brum brum brum brum brum brum brum brum brum brum brum brum brum brum brum brum brum brum brum brum brum brum brum brum brum brum brum brum brum brum brum brum brum brum brum brum brum brum brum brum brum brum brum brum brum brum brum brum brum brum brum brum brum brum brum brum brum brum brum brum brum brum brum brum brum brum brum brum brum brum brum brum brum brum brum brum brum brum.

Przygody Murzyna TeiryOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz