Daha yedi yaşındaydım . Mutlu başlamıştım hayata okula kayıt olduğum günü hatirliyorum yeşil bir önlük vardi üzerimde..Aslinda o gün anlamiştim. Farklı bir hayatım olacaktı herkesin önlüğü mavi benim ise yeşildi. Farkım o gün kendini belli etmişti kayit olunurken çok utanıyordum kayıt'tan sonra direk koşarak eve gelmiştim. Mutluydum çünkü artık bir şeylere adım atmiştim
Ertesi gün güzel bir heycanla sabahın yedisinde uyandım okulda ne yapacağımızı neler öğreneceğimizi çok merak ediyordum. Okul biraz uzaktı ama tek gidebilirdim çokta uzak degildi. O sirada arkadaşim beni çağiriyordu okula gitmek için o da benim gibi ilk günüydü nihayet okul kapısından içeri girdik güzel bir duyguydu.
Karşımızda sevimli tatli bir öğretmen vardi ferhat öğretmen ilk öğretmenim. Ama şuan unutmuşum soyadını bile hatırlamıyorum. Sanırım birinci sınıftan sonra okuldan gitmişti pek birşey öğrenmedik. Sonrasında evli bir çift öğretmen gelmişti. Ama hiç birşey de öğretmediler kafalarına göre takılırlardı.
Onlar da gerektiği kadar ders öğretemedi ikinci sınıftaydım ama daha yazi yazmayı okumayi bile bilmiyordum. Belki de çok öğretmen değiştirirdik ondan her yıl ayrı bir öğretmen Geliyordu neyse öçüncü sınıfta hakan adında bir öğretmen geldi niyahayet güzel bir öğretmenimiz oldu çokta ilgilenirdi bizle ilk okumayi yazmayı o öğretmişti bana. Herşey güzeldi artik okulun bir anlami olmuştu. Okuyordum, yazıyordum bu da güzel bir şeydi .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÇOCUK KALBİ
Teen FictionOkumak için zorluklarla karşı karşiya gelen ve herşeye rağmen vazgeçmeyen bir kız ... Not.Ey"Dünya bana fazla yuvarlak olmaya başladın....GERÇEK BİR HİKAYE