A treisprezecea luna

357 49 7
                                    

Înainte de a intra în sala de box a lui Colton, sală deasupra căreia în acel moment stătea așezată la loc de cinste nouă siglă pe care i-o făcusem cadou, i-am aruncat proprietarului o privire de avertisment. Îl avertizasem de nenumărate ori să tacă din gură și să nu le spună prietenilor noștri nimic, dar eram sigură că nu avea să mă asculte. La urma urmei, eu eram cea care nu vroia să facă toată relația dintre noi una oficială, nu el. El ar fi fost extraordinar de fericit dacă toată lumea ar fi știut despre ce se schimbase între noi în ultima lună.

Colton ar fi fost extaziat să poată să îi spună lui Tom despre toate serile pe care le petrecuserăm împreună, în fața televizorului, jucându-ne cu Maddy sau pur și simplu în compania celuilalt. Ar fi fost mai mult decât fericit să povestească că în ultima săptămână îi permisesem să rămână la noi peste noapte, chiar dacă fuseseră doar câteva zile. Colton ar fi fost de-a dreptul nebun de fericire să le spună tuturor că acceptasem să mă mut înapoi cu el.

-Să nu cumva să le spui ceva! l-am avertizat eu în timp ce o așezam pe Maddy mai bine în brațe, înainte de a intra în sala de box.

-Dar de ce nu? Nu sunt ei prietenii noştri? La urma urmei, Tom şi Candy sunt cei care au ţipat la mine spunându-mi că sunt un dobitoc că te-am lăsat să pleci! a argumentat el, apoi, clătinând din cap şi scoţând un hohot de râs amar, a adăugat: de parcă nu aş fi ştiut asta deja!

-Ştii foarte bine de ce nu îmi doresc să le spui, i-am spus eu privindu-l rugătoare, iar el a oftat înainte de a mă îmbrăţişa şi de a deschide uşa.

Discutasem acest subiect de nenumărate ori cu Colton şi de fiecare dată încercam să îi explic cât puteam eu de bine că nu sunt pregătită să supun relaţia dintre noi presiunii ce avea să fie dată de părerea publică. Sigur, Tom şi Candy erau adorabili şi ne susţineau în totalitate, Nick avea să îl ameninţe pe Colton că îl va strânge de gât dacă îmi va frânge inima şi apoi să împartă o bere cu el, dar eu mă îngrijoram de părerea celorlalţi.

-La mulţi ani! s-a grăbit Candy înspre mine şi eu i-am dat-o repede pe Maddy lui Colton ca să nu fim amândouă doborâte la pământ. La mulţi ani, la mulţi ani, la mulţi ani, dragă! a mai exclamat ea înainte de a-şi pune mâinile pe umerii mei şi de a mă trage într-o îmbrăţişare dureros de strânsă. Cum te simţi mai bătrână cu un an?

-La fel cum mă simţeam ieri, am spus eu râzând, eliberându-mă din îmbrăţişare şi salutându-i cu o mişcare a mâinii pe toţi cei care se aflau în sala de box şi ne priveau. Deci? am întrebat-o eu ridicând din sprâncene şi a fost nevoie doar de un cuvânt ca ea să ştie despre ce vorbesc. Adunăm sau scădem? am adăugat eu, doar ca totul să fie clar, iar Colton, cu Maddy în braţe, a plecat înspre ringul de box în care se afla Tom. Sau a fost din acela cu liniuţe? Atunci avem una sau două liniuţe?

-Oh, Ollie! a exclamat ea fericită, sărind în sus şi în jos de bucurie. Lasă liniuţele şi semnele operaţiilor matematice! O să am un copilaş!

Fără să mă pot abţine, am scos un ţipăt scurt de bucurie şi am îmbrăţişat-o strâns, fericită pentru ea. Tom şi Candy meritau bucuria de a avea un copilaş şi eu, cea care suportase verbalizarea tuturor grijilor şi temerilor lui Candy, meritam o pauză. De când se născuse Maddy tot încercase să rămână însărcinată, dar până atunci nu reuşise, iar asta, reprezentase un motiv de supărare pentru prietena mea.

-I-ai spus lui Tom? am întrebat-o rânjind şi i-a mi-a răspuns cu un zâmbet la fel de mare, în timp ce porneam înspre ringul de box unde Maddy stătea în acel moment şi se juca cu o mânuşă roşie, mai mare decât o mânuţă de a ei şi un picioruş puse împreună.

-Nu încă, a chicotit ea. În seara asta o să-i spun!

-Sunt sigură că o să meargă grozav! Va fii extrem de încântat!

-Cine va fii extrem de încântat şi pentru ce? a întrebat chiar Tom când am ajuns lângă ei şi eu şi Candy am izbucnit în râs.

-Secret, a răspuns iubita lui înainte de a se lipi de el şi de a-i săruta obrazul.

-Asta nu e deloc corect, s-a îmbufnat ca un copil mic Tom. Tu ai secrete cu Ollie, Ollie are secrete cu Colton, Colton are secrete cu Nick, numai eu nu am secrete cu nimeni!

-Dacă vrei eu şi Nick te primim în secretul nostru, a glumit Colton, iar eu m-am încruntat.

-Ce secret ai tu cu Nick? am întrebat. Ce naiba aţi mai pus la cale în serile de poker, huh? am cerut eu explicaţii privindu-l amuzată, curioasă să văd ce le mai poate coace mintea.

-Tocmai întâlnirile de poker erau secretul, Livie! a râs Colton, iar Tom s-a îmbufnat şi mai tare.

-Acum eu nu o să mai am nici un secret! a exclamat el.

-Oh, pentru numele lui Dumnezeu, Tom! şi-a aruncat dramatică Candy mâinile în aer făcându-mă să chicotesc în timp ce Colton îşi punea un braţ în jurul meu şi mă trăgea mai aproape de el. Nu sunt cu adevărat secrete! Toată lumea ştie de întâlnirile de poker ale lui Colton şi Nick şi toată lumea ştie de secretul lui Ollie şi a lui Colton!

-Care e? a provocat-o Tom ridicând din sprâncene, iar când Candy a arătat cu o mână înspre noi, a exclamat: Ăsta e secretul vostru?! Că sunteţi împreună?! Frate, dar chiar nu vă pricepeţi la a ţine un secret!

-Tom, măgarule! l-am auzit pe Colton zicând în timp ce mă îndepărtam de el şi o luam pe Maddy şi pe ursuleţul ei de pe ringul de box. Chiar trebuia să strigi în gura mare?

M-am jucat cu Maddy şi am legănat-o, încercând să nu ascult cum Colton îl ceartă pe Tom, apoi Candy îşi târăşte iubitul afară din sală. Când Colton a venit în spatele meu şi şi-a pus braţele în jurul meu şi a lui Maddy nu am protestat. Misha era în cealaltă parte a sălii şi vroiam să îi transmit câte ceva.

-Eşti bine? m-a întrebat el sărutându-mă pe păr.

-Sigur, i-am zâmbit eu, apoi m-am ridicat pe vârfuri şi l-am sărutat scurt, dulce, ca să mă asigur că Misha chiar a priceput mesajul.

-Şi atunci de ce mi-ai umplut capul cu motive din cauza cărora nu puteam să spunem nimănui că suntem împreună? a bombănit el complet confuz, iar eu am râs, pentru că un Colton confuz era unul foarte drăguţ.

-Ştii, am spus eu mai târziu în aceiaşi seară, după ce o spălasem pe Maddy şi o culcasem, ghemuindu-mă mai aproape de el, pe canapea, în faţa televizorului. Treisprezece luni cu tine sunt mai mult decât am îndrăznit să-mi doresc vreodată.

-Dar dacă eu îţi cer întreaga viaţă?

-Cred că m-aş putea obişnui cu idea, l-am tachinat înainte de a-l săruta.

Treisprezece luni cu ColtonUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum