-yalnızlar fark edilmez

577 20 0
                                    

Aslında şu ana kadar ''seni anlıyorum'' diyen kimse seni hiçbir zaman tam olarak anlamadı.Sen de hiçbir zaman duygularını ''işte tam böyle'' diye anlatamadın.Asla da anlatamayacaksın.Seviyorum diyeceksin ama, bunu asla hissettiremeyeceksin.Ne hissettirebileceksin, ne de hissedeceksin.Hiçbir zaman kendini ''ben böyleyim'' diye ifade edemeyeceksin.Her sabaha yeniden doğacaksın ama acılarının hiçbiri geçmeyecek.Sadece anlık rafa kaldırıp, onlardan kaçmayı seçeceksin.Hayatını sorgulayacaksın, hep kendini suçlu bulacaksın.Haklı kimse olmayacak ama suçluda hep sen olacaksın.Hiçbir şey hayal ettiğin gibi olmayacak ve sen hala hayal etmeye çalışacaksın.Bunun bittiği yerde de artık gerçek acılarla savaşacaksın.İçin yanacak, tükeneceksin, ölmek isteyeceksin ama içinde hep bir şeyler buna engel olacak.Dayanamayacaksın, bitsin diyeceksin ama o fırtınanın içinden çıkamayacaksın.Sen asla kendin olamayacaksın.Belli etmemek adına hep maske takacaksın.Uçurumun kenarına geleceksin.Atlamayacaksın ama hep bir şeyler tutacak seni.Sen sadece sessiz çığlıklarını o uçurumdan aşağı fırlatacaksın.Aslında her gün öleceksin ama bunu kimse fark etmeyecek.Çünkü sen, yalnızsın.Yalnızlar asla fark edilmez.

İNTİHARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin