f o u r

186 24 3
                                    

Yoongi hyung.

Hyung tak sayang Kookie ke?.

Kookie sayang hyung.

Kookie sayang semua hyung Kookie.

Bila Kookie pandang bintang, Kookie selalu teringat kat hyung.

Hyung jebal bawak la Kookie sekali.

+++

"Hyung nak jugakkk!" Jungkook menghentakkan kakinya.

"Tak boleh la Kook" Hoseok melarang.

"Alaaa Kook nak jugakk" Jungkook memandang Yoongi dan Hoseok yang berhadapannya. Sekarang tinggal mereka bertiga sahaja di rumah. Yang lain keluar membeli barang dapur.

"Jungkook. Kookie faham tak perkataan tak boleh. Nanti Jimin marah la." kata Hoseok lagi.

"Kook nak mandi pool dia je" Jungkook menjeling kedua-dua hyung nya.

"Ko tu demam. Nanti mati kitaorang pulak yang susah" kata Yoongi selamba.

Dengan mata yang bergenang air mata dia menuju ke biliknya.

BUMB

"Ish dia ni" Hoseok hanya memandang Jungkook yang menghentak kuat pintu biliknya.

"Biar aku gi tengok dia" Yoongi menuju ke bilik Jungkook.

Perlahan-lahan dia membuka pintu bilik itu.

"Semua tak sayang Kook. Kook nak mandi pool je" tersedu-sendan Jungkook menangis di balkoni biliknya.

"Kook. Bukan Hoseok tak sayang. Dia cuma risau ko je. Kan tengah sejuk dekat luar, tambah lagi ko tu demam. Tak ke nanti ko makin sakit. Kita orang dekat rumah ni pon sebab jaga ko. Klau tak dah lama Hoseok tu terkinja-kinja dekat super market tu" Yoongi duduk bersebelahan Jungkook.

Jungkook hanya diam. Mungkin masih blur.

"Cantik bintang malam ni" Yoongi berkata memecahkan kesunyiaan antara dia dan Jungkook.

"Hmm"

"Kook, ko kena faham yang diaorang tu semua sayang ko. Dah la aku nak tidur" Yoongi meninggalkan Jungkook berseorangan.

+++

"Yoongi hyung saranghae"

white rose | J.J.K ✔Where stories live. Discover now