Lefáraszt ez a 12 órázás a város legjobb cukrászdájába. Annyira lefáraszt a sütés vagy éppen diszítés. De a legjobb mikor feltakarítom az egész boltot. Oké mondjuk jó a fizetésem, de ez a 12 órázás a legjobb. Most pultba dekkolok.
-Hello. Egy Jin-t meg egy áh azt a perecet.-szól egy elég ismerős hang, de a naptárat bőszen vizslatom így nincs időm felnézni.
-Jin-t nem árulunk.-mondom tök komolyan.
-Mekkora egy balfasz vagy mikor 12 órázol.-nevet fel Yoongi. Hirtelen felkapom a fejem és elmosolyodom.
-Hát te?-teszem le a naptárat.
-Eomma...-forgatja meg a szemét. Hát most mi baja?-Mindjárt lejár a műszakod és péntek van. Megszoktalak várni.
-Ja tényleg! Akkor a perec...-fordulok és rakom szokásosan a zacskóba a nagy perecet.
-Figyu Eomma. Holnap elhívtam a srácot, hogy ugorjon el érted a meló után. Jó...
-Hogy mi van?-fordulok meg hisztérikusan és ezért nem fejezi be a mondatát.
-Hát holnap dolgom van és nem akartam, hogy haza gyalogolj. Nem közel laksz.
-Megígérted, hogy nem mondod el neki se azt, hogy hol lakom sem pedig a munka helyem.
-Ide jár vásárolni csak akkor te mindig hátul vagy. A ház számod pedig nem adtam meg. Ki tudja hova visz?-húzza pimasz vigyorra a száját. Csak leveszem a sapkám és hozzá vágom.
-Bunkó kölök! De én nem akarok vele találkozni...-vissza adja a sapkám és vissza is veszem.
-Élőbe jobb fej mint így. Higgy te csak nekem.
-Hoseok hogy van?-hozom fel terelésképpen. Meg Hobi-t amúgy is rég láttam már...
-Hát el van havazva. Nincs alkalmazott a virág boltjába. Mondjuk vett már fel embert, de sose jár be.
-Akkor miért nem kutat más után?
-Mert senki nem akar egy virágüzletbe rohadni. Na de Eomma!-Nem Yoongi! Én...
-Te félsz! Az új dolgoktól.-nevet fel.
-Én? Dehogy is! Csak így nem ismerkedem...
-De csak eljön és ő kísér haza este. Nem azt mondtam, hogy megbasz..
-Yoongi!-nézek rá morcosan.
-Jaj hát a kis piros alma!-nyúl az arcomhoz és elkezdi húzogatni.-Jól áll ez a szín.-vigyorog rám.
-Na jól van ne csinálj viccet az öreganyádból!-hesegetem el a kezét. Most megjegyeztem a fiacskám..-Félsz egy kis haza kiséréstől. Pedig semmi rossz szándéka nincs a srácnak... Vagy talán? Ne mondd, hogy tetszik!
-Pfff...-forgatom meg a szemem.-Ha ő lenne az utolsó akkor se kellene...
-De azèrt egy egy èjszakást bevállalnál vele.
-Dehogy vállalnák! Yoongi!-nyúlok át a pulton, hogy vègre fejét vegyem, de nyílik mögöttem az ajtó ès így inkább elvetem a tervem és magam mellè teszem a kezem.-Mára ennyi volt Jin. A többit pedig megcsinálom èn.-mosolyog rám a főnököm.
-De hát szívesen segítek takarítani hátul is.
-Nem kell. Látom várnak is. Öltözz csak és menj.
-Köszönöm.-veszem le a sapkát majd lassan indulok az öltözőbe. Sietve öltözöm át az utcai ruhámba majd lassan sietek ki. De előtte még a kasszába rakom a perec árát.Ahogy a szabad esti levegőre érek egyből megkönnyebbülök, de ahogy meglátom Yoongi vigyorát vissza is jön a kis feszültség.
-Eomma. Ugye nincs hari?
-De van...-indulok el a bicikli tárolóhoz.
Hisz oda szokott parkolni.
-Hát, de ha ez az igazság. Majd kiengesztelnek holnap.
-Holnap be se jövök!-állok meg a kocsija mellett toporzékolva. Ha elvinném műszakira a sajátom nem kène a barátom vezetését élveznem.-Pont és nem akarok róla beszèlni!
-Mondd azt, hogy szereted még mindig azt a nyomorékot aki jól beléd rúgott!
-Én...-gondolkodom el egy kicsit. Ő a múlt.. Eddig eszembe se jutott.-Dehogy szeretem! Eszembe se jutott csak most.! Élvezem a szabadságot ezért holnap bejövök. Jó?-Na ez a beszèd! Ha nem jössz be akkor pedig holnap reggel 5-kor személyesen rugdoslak ki a házadból.
-Na az amire nem lesz szükséged. Felkelek és bent leszek ne izgulj.
-Ígérem, hogy nem erőszakoltatlak meg a sráccal...-Yoongi!
-Igen ez a nevem.-mosolyog rám. Majd közelebb jön és nyitja az ajtót. Az első, hogy egyből beülök.-Ha ennyire nem bírsz magaddal szólok a barátnődnek.-kezdek is magyarázni ahogy ő is beül.
-Ő tett elvonóra. Most pont megvan neki mint neked is...
-Attól máshogy meglehet oldani.
-Na, de Eomma! Hol jár a fejed?
-És neked hol jár?
-A töltött káposzta elvonómon jár. És neked?-vigyorodik el.
-Oh, hogy az a...-hangosan felnevet én pedig inkább csak az ablak felé fordulok. Ilyen nincs...Mi ilyen vicces? Nem vagyok egy beteg szexmániás. Csak... Rosszul fogalmaztam. Azt mindenki szokott nem? Ahogy megáll a házam előtt ugrok is ki és szinte futok be.
-Na bedurcizott... Holnapra kell a B terv.
Most nem hallom Yoongit és nem is fogom. Megállok a konyhába és a telefonomra lesek. 10 üzenet. Majd később...
-Eomma!-ordít jó hangosan, de inkább a szobámba futok. Most nem...semmi se jó.-Ha bezárkózól szólok az illetőnek.-kopog az ajtón.-Na ne már Jin csak hülyültem, de attól egy félős maradsz.
-Oké Yoongi ha ezt akarod...-suttogom halkan majd az ajtóhoz lépek és kinyitom.-Holnap megmutatom, hogy nem vagyok félős!
-Áh az lehetetlen, hogy te egy nap alatt válts...
-Nem hiszel nekem?
-Nem nagyon...-mosolyog rám.
-Na majd meglátod Suga. Tudok élni. Majd holnap megmutatom, de előtte alszom...-csukom be az ajtót és már most kezdek magamba kételkedni.Jaj istenem mit akarok...
DU LIEST GERADE
Visszatérő Alkalom (NamJin) /Befejezve/
Fanfiction" 2 éve... Rohadt kèt éve, hogy zaklat és keres. Kezd idegesíteni. Egy sose látott szörny aki képek alapján nem is olyan csúnya. (Igen èrdekes képekkel is zaklat. Van pénze SMS-re) Ahj Jin ideje lenned élned... Azért mert dolgozom nem húzódha...