Σχολείο

137 12 0
                                    

Οι μέρες κυλάνε γρήγορα κοντεύει Νοέμβρης κάνει κρύο και η σχέση μου με τον Ορέστη πάει από το καλό στο καλύτερο.Η Ανθη με τον Άρη προς το παρόν καλα.....τώρα η Μελίνα είναι απόμακρη από το Ιάσονα και δεν λέει Γιατί δεν μπορώ να της πάρω κουβέντα.

Εγώ ετοιμάστηκα και περιμένω τον Ορέστη να έρθει να με πάρει να πάμε σχολείο εδώ και σχεδόν ένα μήνα όσο τα έχουμε δηλαδή.Καθε μέρα με ένα κόκκινο τριαντάφυλλο έχουμε κάνει το Ανθοπωλείο πλούσιο.
Ντριν ντριν ντριν
Χτυπάει η πόρτα ,ανοίγω...
Εγώ"Ορέστη"
Ορέστης"αγάπη μου "
Εγώ"έλα μέσα "πάει να  μπει μέσα και βγάζει ένα τριαντάφυλλο πίσω από την πλάτη του.
Εγώ"ρε Ορέστη θα φαλιρισουμε από τα τριαντάφυλλα".
Ορέστης"μόνο για εσενα το κανω Χαζό μου "
Εγώ "το ξέρω"του λέω και του δίνω ένα φιλί.Ανταποδίδει κατευθείαν και πάμε να φύγουμε να πάμε σχολείο.
Φτάσαμε σχολείο χτύπησε κουδούνι μπήκαμε μέσα και ξεκίνησε μάθημα.
Σας έχω πει ότι ποτε να ποτέ δεν υπάρχει περίπτωση να μην μας κάνει παρατήρηση κανένας καθηγητής και όχι μόνο αυτή κάθε φορά που μας κάνουν παρατήρηση ο Ορέστης λέει "μα Γιατί κύριε/Α εμείς δεν μιλάμε καθόλου"υπομονή μόνο υπομονή....
3hours fater
Εγώ"Ορέστη σκάσε λίγο παιδι μου δεν θα αναλύσουμε τώρα τον νομο της βαρύτητας"
Ορέστης"Μα θέλω να μάθω"
Εγώ"Ε να "του λέω και τον ρίχνω κάτω
Ορέστης"γιατί το έκανες αυτό"
Εγώ"δεν ηθελες να μάθεις τον νομο της βαρύτητας"
Καθηγητής"Ορέστη-Σόφια έχετε εξάντληση την υπομονή μου.ΕΞΩ"
Ορέστης"Εγώ Γιατί κύριε αυτή με έριξε "λέει και τον κοιτάω με μισό ματι.ΤΈΛΟΣ ΠΆΝΤΩΝ βγήκαμε έξω και τον σκυλοβριζω που για ακόμη μια μέρα ωραία αποβολή...
Εγώ"ρε Ορέστη θα μείνουμε από απουσίες"
Ορέστης"δεν πειράζει μωρό μου "
Εγώ"πφφ"λέω και πριν πω τίποτα άλλο με αρπάζει και με φιλάει .Πάντα έτσι με τουμπαρει και δεν μπορώ να του αρνηθώ γαμωτο.
Ορέστης"τι θα κάνουμε σήμερα;"
Εγώ"έχω φροντιστήριο,λες να μην πάω για να μπορούμε να βγούμε..."
Ορέστης "ελπίζω να αστειεύεσαι έτσι;"
Εγώ"εε όχι"
Ορέστης"καταρχάς για να τα ξεκαθαρίσουμε δεν θα αφήσεις τα μαθήματα φροντιστηρίου και το διάβασμα για μένα θέλω να έχεις σπουδαίο μέλλον θέλω να έχω μια έξυπνη γυναίκα και μανα των παιδιών μου "λέει και δακρύζω πραγματικά με συγκίνησε.
Εγώ"με συγκίνησες ρε βλάκα"του λέω και τον αγκαλιάζω σφιχτά
Ορέστης"θα έρθω να σε πάρω μετά το φροντιστήριο να πάμε σπίτι σου να μείνω σε εσένα και το πρωί να σηκωθούμε μαζί "
Εγώ"έχουμε Και εκδρομή Αύριο...."
Ορέστης"τέλεια"



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Οριστε ενα Κεφάλαιο μετα απο πολύ καιρό το ξερω....επανηλθα δυναμικά ομωςς
Φιλια μεχρι το επόμενο❣❣❣

Μια αλλαγμένη ζωή Where stories live. Discover now