Εκδρομή👯‍♀️

141 14 0
                                    

Μερια Σοφιας
Η μερα της εκδρομής εφτασε θα παμε στο Ναύπλιο...
Η ωρα ειναι 7 και πρέπει να σηκωθώ να ετοιμαστώ ο Ορέστης κοιμάται σαν πουλακι...Πρέπει να σηκωθεί ομως για να ετοιμάσουμε να φυγουμε...
Εγω"Ορεστηηη"
Ορες"Μμ"
Εγω"Ορεστη σηκωωω"
Ορες"δεν θελω"
Εγω"Ορεστηη θα αργήσουμε "
Ορες"Για που?"
Εγω"Σημερα ειναι η εκδρομή το ξεχασες?"
Ορες"Ωχχ οντως το ξεχασα"
Εγω"Αντε σηκω"ειπα και αμεσως σηκωθηκε  μου εδωσε ενα φιλι και πηγαμε να ετοιμάσουμε εγω μαζευω και λιγο το σπίτι να μην το αφησω ολη μερα ετσι..
Ορες"Σοφια πρταγομαι μεχρι το περίπτερο και ερχομαιι"
Εγω"ενταξειι"
Πρέπει να ξυπνήσω και τον αδελφό μου το βοδι γαμωτο. Αλλα ειμαι προετοιμασμένη ξερω πως θα ξυπνήσει μια και καλη....
Παω στο δωμάτιο υου αθόρυβα συναρμολόγω τα ηχεία με το μπασο και τα τοποθετώ διπλα στο κεφάλακι του αδερφούλη μου...
Και 1 2 3
Ντρουν ντρουν ντρουν ντρουν ντρουν.
Πετυχε δεν το πιστεύω πετυχε ξύπνησε αμεσως....
Ιας"Ρε σοφια κλείστο με κουφανε"
Εγω"Αφου ξυπνησες ενταξει το κλείνω "
Ιας"Πωωωω γτ με ξύπνησες"
Εγώ"εχουμε εκδρομή σήμερα"
Ιας"Αα ναι καλα παω να ετοιμάστω και θα παω στην Μελίνα να παμε μαζι"
Εγω"οκκ"
Με το που εφυγε ο Ιάσονας έφτασε στο σπίτι ο Ορέστης. Και ναι μου ειπε ψεμτα το καθαρμα δεν πηγε στο περίπτερο στο Ανθοπωλείο πηγε....τελως παντων φαγαμε ετοιμάστηκαμε και πηγαμε στο Σχολείο....
Να μην τα πολυλογο στο πουλμαν κατσαμε μαζι και ξεκινήσαμε για το Ναύπλιο. Στον δρομο ακουγαμε μουσικη με τον Ορέστη και εγω ξαπλωσα στο στερνο του και κοιμομασταν σε ολη την διαδρομή. Φτάσαμε και μας αμολυσαν...
Εγω"Ορεστη παμε καπου να φαμε μονοι μας"
Ορες"Παμε γτ οχι"
Εγω"ωραια"ειπα και ξεκινήσαμε να ψάχνουμε μαγαζι νς κάτσουμε να φαμε.......μετα απο κανα 10λεπτο βρηκαμε ενα καλο μερος μονη μας και κάτσαμε να φαμε....η ωρα πέρασε και ο ορεστης συνέχεια με τάιζε και με ταιζε και με τάιζε.
Ωσπου τελειώσαμε με το φαγητο και πηγαμε καπου για παγωτο..
Ορες"Σοφια το γεύση θες...αστο αστο ξερω"
Μα πως ξέρει καλε σκέφτηκα την ωρα π πηγαινε αυτος να παρει τα παγωτα μας
Και να θυμήθηκα π ξερει τι παγωτο θελω οταν ειχαμε παει λουτρακι και πηραμε παγωτο ειχα παρει σοκολάτα και το εμαθε....Και μην μου πειτε οτι Νοέμβρη μηνα δεν τρωνε παγωτο κανει πολυ ζεστη εδω στο Ναύπλιο....
Ορες"Οριστε μου λεειι και μου το δινει"
Εγω"Σ'ευχαριστώ του λεω και του δινω ενα φιλι"
Τρωγαμε το παγωτο μας και καναμε βολτα στα στενακια του Ναυπλίου εχω να πω οτι ειναι πολυ ωραιο μερος το Ναύπλιο.
Ορες"Σοφια σαγαπαω παρα πολυ"μου λεει και μενω σταλα αλατος τον αγαπάω πολυ ειναι οτι σημαντικότερο εχω μαζι με τον αδελφό μου..
Εγω"Και εγω αγαπάω πολυ ζωή μου"
Του λεω και με αγκαλιάζει.
Ορες"Φοβαμαι...φοβαμαι οτι μια μερα θα με βαρεθείς και θα με αφησεις δεν θα αντεξω χωρις εσενα να το ξέρεις"
Εγω"Ορεστη δεν υπάρχει λογος να φοβάσαι ειναι και θα ειναι ολα καλα"
Ορες"το λες αλήθεια"
Εγω"Ναι αλήθεια λεω "του λεω και με αγκαλιάζει και με κανει σβουρες στον αέρα.
Εγω"Αφησε με κατω ρε χαζε"
Ορες"Χαζος για σενα...κ τρελος"
Εγω"Χαχαχ το ξερωω"
Ορες"Σοφια να σου πωω αυτες τις μερες θα πάμε καπου πολυ ωραια να διασκεδάσουμε. "
Εγω"Αληθεια που?"
Ορες"Αα δεν σου λεω έκπληξη"
Εγω"Πες μου πες μουυ"
Ορες"Οχι οχιι"
Εγώ "καλααα"
Ορες"Αυριο θα παμε για ταινία αλλα δεν ειναι αυτο το μερος π θα διασκεδάσουμε"
Εγω"Πες μου ότι θα παμε να δουμε το αναμπελ το 2😲"
Ορες"Ναι θα παμε να δουμε το αναμπελ το 2"
Εγω"Ειμαι ο πιο ευτυχισμένος άνθρωπος στον κόσμο "
Ορες"Και εγω π εχω εσενα"

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Ναι πολυ μελο επεσε και δεν εχω σφουγγάριστρα να μαζεψω.......
Τα λεμε στο επόμενο
🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤

Μια αλλαγμένη ζωή Where stories live. Discover now