Ντριν ντρινν ντριν
Οχι αυτος δεν ειναι ο ηχος του ξυπνητήριου αλλα του σχολείου.Τελως πάντων. Μπηκαμε και έχουμε πρώτη ωρα ιστορία το πρώτο διαγώνισμα.........γραψαμε και χτυοηδεγια δεύτερη ωρα που έχουμε φυσική κατευθύνσης...
-Ορέστης"Σοφία πως έγραψες"
-Εγω"Έγραψα πολυυ καλαα"
-Ορέστης"Μπράβο χαίρομαι για σενα και εγω έγραψα καλα"
-Εγω"Μπαα πως και έτσι? "
-Ορέστης"Εε εχθες είπα να διαβάσω"
-Εγω"Πως και ετσι?"
-Ορέστης"Μου είπες να διαβάσω και διαβάσα...μονο για χατήρι σου"
Του χαμογέλασα και εβγαλα από την τσάντα τα βιβλία της άλλης ώρας....μπηκε ο καθηγητής της γλώσσας και μοιράζει τα διορθώμενα διαγώνισματα μας που είχαμε γράψει την προηγούμενη βδομάδα.
-Καθηγητής"Μπράβο Σοφία Δεν με απογοήτευσες"
-Εγω"Αχ 20"
-Ορέστης"Μπράβο ρε εσυυ"
-Καθηγητής"Εσύ πάλι Ορέστη Δεν ξερω πως και έτσι αλλα κάτι έγραψες και εσυ"
-Ορέστης"Θα φταινε οι επιρροές των φίλων μου Τελευταία"
-Καθηγητής"Μα όλοι οι φίλοι σου που ξέρεις είναι σκραπες"
-Ορέστης"Κι όμως Κύριε Δεν τους ξέρετε όλους"λεειι και μου χαμογελάει....
Έφυγε ο καθηγητής στην άλλη μεριά της ταξης να δώσει και στα υπόλοιπα παιδιά τα διαγωνίσματα..
-Εγω"Πόσο έγραψες? "
-Ορέστης "17"
-Εγω"Μπράβο του λεω και του δίνω ένα φίλι στο μάγουλο"Δεν χρειάζεται να πω ότι όλοι η τάξη γύρισε στο μέρος μας και μας κοιταγε με υπονοούμενα.
-Ορέστης"Να το κανεις πιο συχνά αυτο"
-Εγω"θα το κάνω. Αν ειναι να στρωνεσαι στο διάβασμα"........
Οι υπόλοιπες ώρες πέρασαν βαρετά γραψμε και το δεύτερο διαγώνισμα στα αρχαία και σχολασαμε...στον δρόμο για το σπίτι ήμουν μόνη....δεν Έχω δει τον Ιάσονα από προχθές βράδυ. Και σήμερα δεν ήρθε Ούτε η Μελίνα. Πρέπει να τον παρω τηλ....
Την στιγμή που καλεί το κινητό του το τελευταίο πράγμα που ακούω είναι ενα σοφιαααα προσέχει..και μετα ολα μαυρα...
Μερια Ιάσονα
Δεν έχω μιλήσει καθόλου με την Σοφία απο προχθές βράδυ και σχολείο Δεν πήγα Σήμερα. Θα την παρω τηλ να της πω ότι είμαστε στο εξοχικό της Μελίνας και είναι όλα καλά...ρην στιγμή που πιανω το κινητό στο Χέρι βλεπω ότι με παίρνει τηλέφωνο. Ακούω ενα Σοφίααα προσέχε και μετα ενα δυνατό μπαμμμ
Κάτι έγινε γαμωτο. Και η φωνή που άκουσα έμοιαζε με του Ορέστη ξανά παίρνω την Σοφία και δεν το σηκώνει είναι κλειστο κάτι έπαθε και έχω ανησυχήσει πολυυ....θα παρω Τον Ορέστη.
Μερια Ορέστη
Έχουμε σχολάσει και ψάχνω την Σοφία να πάμε μαζι σπιτι. Κάτσε να πάω να ρωτήσω την Ανθή Μήπως την είδε.
-Εγω"Ανθή Ανθή"
-Ανθή"Ελαα Ορέστη πες μου"
-Εγω"Μήπως είδες την Σοφία?"
-Ανθή"Όχι μου έστειλε μήνυμα ότι θα πάει σπίτι μόνη"
-Εγω"Ααα πάω τότε Μήπως και την προλάβω"
Βγαίνω βιάστηκα από το σχολείο και τρέχω προς το δρόμο για το σπίτι της Σοφίας.
Αα την βλέπω να περνάει τον κεντρικό και να μιλάει στο τηλέφωνο. Ωχ ενα αμάξι πάει προς το μέρος της και δεν το βλέπει..της φωνάζω τότε
- Εγω"Σοφίαααα Προσεχεε"
Γαμωτο δεν πρόλαβε. Την έχει χτυπήσει το αυτοκίνητο και σταματάει.Τρέχω στο μέρος της αγωνιοντας..ενα ασθενοφόρο
-άγνωστος"Φίλε δεν την είδα"Συγγνώμη.
-Ορέστης"Αν πάθει κάτι......"
Το ασθενοφόρο έρχεται και την παίρνει μπηκα και εγω μαζί της....αυτος που την χτύπησε θα αναλάβει την ευθύνη γι'αυτό που έγινε και μας ακολουθεί στο νοσοκομείο. Με παίρνει τηλέφωνο ο Ιάσονας...πανω στον πανικο μου ξέχασα να το ειδοποιήσω.....
Του ειπα τι έγινε και του είπα και σε ποιο νοσοκομείο πάμε......
Μπαίνουμε γρήγορα μεσα και τρέχουν την Σοφία με ενα φορείο στα επείγοντα. Εγώ κάθομαι στην αίθουσα αναμονής.....ειδοποιό τους πάντες..και περιμένω νεα τον γιατρών.
Εντωμεταξύ έχω και τον άγνωστο από εδώ πέρα να μου λέει συνέχεια συγγνώμη και συγγνώμη και εγ να του λεω ότι δεν πρέπει να ζητάει από εμένα συγγνώμη αλλά από την ίδια την Σοφία.
Είναι κρίμα όμως και αυτός. Αλλα του είπα αν πάθει κάτι.....θα Μου το πληρωσει πολύ ακριβά. Τον θα θάψω ζωντανο....μπαίνει μέσα φουριοζος ο Ιάσονας και τρέχει στο μέρος του αγνώστου. Εσύ ρε αλήτη Εσύ την χτύπησες..του λέει και τον σπρώχνει προς τα πισω..πρέπει να τον σταματήσω...
-Εγώ"Ιάσονα φτάνει πιαα".του λεω και τον τραβάω.
Εγω"Εσύ πήγαινε φέρει καφέδες"
Λέω στον άγνωστο..ετσι ωστε να μπορέσω να μιλήσω άνετα με τον Ιάσονα. Τέλος πάντων του εξηγώ και πάνω στην ώρα έφτασε ο άγνωστος με τους καφέδες....
-Άγνωστος"Ορέστε και οι καφέδες"
-Ιάσονας"Φίλε συγγνώμη"
-Άγνωστος"Εγώ συγγνώμη"
Ιάσονας του λέει και δίνει το χέρι του...
Ορέστης του λεω και του δίνω το δικό μου.
Κωνσταντίνος. Μας συστήθηκε. Μετά απο ξανά μισάωρο αναμονής εμφανίστηκε ο γιατρός.
-Γιατρός"Είστε οι συγγενείς της Σόφιας Χατζιδου?"
-Ιάσονας"Πείτε μου είμαι ο αδερφός της"
Λέει στον γιατρό και κρεμμομαστε από τα χείλη του.
-Γιατρός"Το χειρουργείο έγινε.. Όλα πήγαν καλά και τα χειρότερα έφυγα...αυτα είναι τα καλα νέα"
-Ορέστης"Μπορούμε να την δούμε? "
-Γιατρός"Τώρα ερχόμαστε στα δυσάρεστα. Η δεσποινίδα Σοφία ειναι σε κομμα....~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Αυτο Προς το παρόν. Θα τα πούμε στο Επόμενο πιο ανατρεπτικό κεφάλαιο
Μέχρι τότε φιλακιααα😚❤
YOU ARE READING
Μια αλλαγμένη ζωή
RomanceΗ Σοφία είναι μια όμορφη και έξυπνη κοπέλα. Έχει δύο γονείς που την αγαπάνε και είναι περήφανη για την κορη τους. Επίσης έχει έναν αδελφό τον Ιάσονα που της εχει τρελή αδυναμία και την αγαπάει πολύ . Εχει μια κολλητή τη εξίσου όμορφη και έξυπ...