Μεριά Σοφίας
Σήμερα από το πρωί ψάχνω τον Ορέστη και δεν τον βρίσκω...παίρνω στο κινητό τίποτα παίρνω στης μαμας του τίποτα...έχω ανησυχήσει τρομερά ομως σε σημείο να κλαιω
Πάω στο σπίτι του τέρμαΈφτασα σπίτι του και βλέπω απ έξω κόσμο και ένα καπάκι φέρετρου.
Μπαίνω μέσα και δεν τον βρίσκω και φοβάμαι
Μπήκα στο σαλόνι και τότε βλέπω την μαμά του Ορέστη μέσα στο φέρετρο.
Πάω και τον αγκαλιάζω με αγκαλιαζει αυτόματα και έρχεται και η Αλεξία και αγκαλιαζομαστε μαζί.
-Εγω"Ορεστη θα είμαι δίπλα σου συλλυπητήρια ζωή μου..Αλεξία μου η μαμα θα είναι στον ουρανό και θα είναι με τον μπαμπά σου"
Της είπα να την ηρεμήσω. Τους βλέπω και τους δύο σε άσχημη κατάσταση.. τον νιώθω τον καταλαβαίνω και πιο πολύ γιατί έχασα 2 γονείς μέσα σε ένα βράδυ.....
Πήρα τον Ορέστη πανω να μου εξηγήσει τι έγινε
-Ορες"Ηρθα σπίτι μετά από εσένα και την βρήκα στο πάτωμα με χάπια δίπλα της"
-Εγω"Μα πως"
- Ορες"Και βρήκα και αυτό"λέει και μου δίνει ένα χαρτί το διαβάζω
Αγαπητά μου παιδιά..Ορέστη και Αλεξία.
Για να διαβάζεται αυτο το γράμμα σημαίνει πως δεν είμαι πια στην ζωή..έδωσα τέλος εγώ η ίδια στην ζωή μου..ηξερα ότι αν σας άφηνα πιο νωρίς μόνους μπορεί και να μην μπορούσατε να ανταπεξελθετε..Αλλά τώρα είναι η Σοφία στην ζωή σας και με το μυαλό της και την εξυπνάδα της και την αγάπη της ακόμα θα σας βοηθήσει να ξεπεράσετε τον χαμό μου....έφυγα γιατί δεν άντεχα χωρίς τον πατέρα σας..Είμαι μαλλον ήμουν 39 χρονών και χηρα. Δεν το άντεχα και ούτε θα άντεχα να βάλω άλλον άντρα στην ζωή μου...Αυτό που θέλω να κάνετε αν θέλει και η Σοφία βέβαια είναι να πουλήσετε το σπίτι μας και να ζήσετε με αυτά τα λεφτά μέχρι να μπορέσεις να σταθείς στα πόδια σου εσύ Ορέστη μου...για την Αλεξία δεν φοβάμαι θα της φροντίσετε θα την μεγαλώσετε όπως πρέπει...
Αντίο παιδια μου να έχετε μια καλή ζωή και ευτυχισμένη θα σας προσέχουμε από εκεί ψηλά. Με αγάπη ΜαμάΣυγκινήθηκα και ένα δάκρυ κύλισε από τα μάτια μου αμέσως τον αγκαλιασα και τον έπιασαν τα κλάματα.
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Χρειάστηκε δυο πακέτα χαρτομάντιλα για να γράψω αυτό το κεφάλαιο μπορεί να έχω γράψει μικρά αλλά τα έγραψα κατευθείαν Γιατί θέλω να ολοκληρώσω το βιβλίο αυτό..να ξεκινήσω ένα καινούργιο. Τα λέμε σε επόμενο κεφάλαιο .
♥️♥️🥀🥀
BINABASA MO ANG
Μια αλλαγμένη ζωή
RomanceΗ Σοφία είναι μια όμορφη και έξυπνη κοπέλα. Έχει δύο γονείς που την αγαπάνε και είναι περήφανη για την κορη τους. Επίσης έχει έναν αδελφό τον Ιάσονα που της εχει τρελή αδυναμία και την αγαπάει πολύ . Εχει μια κολλητή τη εξίσου όμορφη και έξυπ...