"Hai..hai..Kageyama Shouyo desu..."
Kageyama arkasını dönüp Hinata'ya baktı. Saat öğlenden sonra dörttü ve hayatının aşkına bir telefon gelmişti. 'Kageyama Shouyo...buna alışmam gerekecek..' diye düşündü Kageyama ve Hinata'ya sokuldu.
Hinata Kageyama'nın başını okşayarak telefonla konuşmaya devam etti.
"He?! A-Ama, şimdi geleyim akşam ikiye, hayır hayır, beşe kadar kalayım lütfen!'
Kageyama koluyla Hinata'yı dürtü ve başını kaldırıp 'Noldu?' bakışı attı. Hinata baş parmağını gösterip Kageyama'ya beklemesini söyledi.
"Evet yani hayır! Lütfen bakın benim bu işe- alo? Alo?"
Hinata telefonu kapatıp baş ucundaki sehpaya koydu. Ardından başını yastığa koyup garip ama tatlı sesler çıkartmaya başladı.
"Oi, Shouyo. Noldu?"
Hinata başını kaldırıp Kageyama'ya baktı.
"..kovuldum..."
"Ne? Yine mi?"
"Evet..."
Hinata doğrulup ellerine baktı. Çok üzgün görünüyordu. Kageyama da doğrulup Hinata'yı alnından öptü.
"Özür dilerim, dün gece fazla abarttığım için oldu"
'Düşündüğüm gibi, dördüncüden sonra dumalıydık. Vücudu yedi kereyi kaldıramadı tabi. O küçük ve narin vücudu-'
"Öyle deme, benim de suçum var. Alarm kursaydım kalkabilirdim..."
Biraz sessiz kaldılar. Garip sessizliğin ardından Hinata kalkıp kapıya yöneldi.
"Birkaç tane pancake bu duruma iyi gelir!-"
O sırada Hinata'nın dikkatini kendisinin boy aynasındaki yansıması çekti. Kendi kendine gülümseyip Kageyama'ya baktı.
"Senin gömleğini giyiyorum"
Kageyama hafif kızarıp yerinden kalktı ve Hinata'nın yanında durup boy aynasına baktı. Bir süre birbirlerine aynadan baktılar. İkiside çok farklı şeyler düşünüyordu.
"Tobio, bir şeyler giysen artık diyorum"
"İyi fikir"
Kageyama gidip bir şeyler giyinirken Hinata mutfağa geçti. Pancake malzemelerini çıkartmayı bitirdiği sırada Kageyama geldi ve işi devraldı. Hinata da gidip üstüne bir şeyler giydikten sonra Kageyama'ya yardım etmeye geldi.
Bir saat sonra yemekle işleri bitmişti. Hinata'nın zoruyla temizliğe başlamışlardı. Kegayama bulaşıkları yıkarken Hinata camları siliyordu.
"Oi, Shou-""
"Gwaaah!!"
Kageyama Hinata'yı korkutmuştu. Hinata yanlışlıkla korkudan camları sildiği detarjanı Kageyama'nın onu korkuttuğu sırada ağzına sıkmıştı.
"Salak, napıyorsun!!"
Kageyama ağzını yıkamak için mutfak musluğuna koştu. Hinata'da peşinden gitti.
"Uwaa, Tobio ölme!!!!!"
Kageyama ağzındaki suyu tükürdükten sonra Hinata'ya baktı.
"Ah, bu kötü oldu. Gerçekten ölebilirim....midemde bulanmaya başladı...kesin ölücem"
"Ne?! Hayır izin vermem, daha yeni evlendik biz! Hemen bir ambulans çağırıyorum"
Hinata ambulans çağırmak için telefonunu aldı ama tam numarayı çevirecek iken Kageyama telefonunu elinden aldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
{Benim Turuncum}={KageHina Türkçe Fanfic}
FanficTatlış tatlış olaylar içeren bir KageHina kitabı. Eğer diğer kitaplarımdan birini okuduysanız (mesela "Son Uçuşum") nasıl bir yazar olduğumu anlamışsınızdır. Bu kitabı çok seveceksiniz *pis pis sırıtır*