{Bölüm 7}

1.2K 77 162
                                    

Merhabalar! İlk defa bölüm başında bir kaç şey yazacağım. Oley!!!

Öncelikle şu üç haftada (sanırım yani dört de olabilir) öğrendimki insanın ikiz kardeşleri doğunca gay bir ikili hakkında hikayesini devam ettirmek için zamanı olmuyormuş.

Onun dışında kötü bir haberim var, okulum başladı...her hafta yeni bölüm yayınlamaya çalışıcam ama geç gelen bölümler olabilir.
Şimdiden özür dilerim.

Neyse hadi bölüm sonunda görüşmek üzere.
.

.

.

.

.

{Sıradan Bir Gün}

"AAAAAAA!!!!!"

"Shouyo."

"AAAAAAAAA!!!"

"Shouyo."

"AAAAAAAA!!!!!"

"SHOUYO! Paniklemeyi keser misin?!"

"PANİKLEMİYORUM SEN PANİKLİYORSUN!!"

"Shouyo en fazla ne kadar panikleyebilirim ki?"

"BATTANİYELER!!!"

"Hayır daha fazla battaniye istemiyorum!!! Hem iki kişilik bir aile olarak neden bu kadar çok battaniyeye sahibiz??!"

"ÜŞÜMENE İZİN VERMEM TOBİO!!!"

"AAAAAAAA!!!"

. . .

Aklınızdaki soruyu biliyorum...karakterlerimiz nasıl bu duruma düştüler ve Hinata neden Temmuz'un ortasında Kageyama'yı battaniyelerle sarıyor? Cevap çok basit aslında. Hinata'nın aldığı son model soğutucu bozuldu ve tamirciler altı saat içinde geleceklerini söylediler.

(Tabi KageHina kapıdan çıkıp donmaktan kurtulabilir ama akılsızlar işte düşünemiyorlar)

Her ne kadar gerçek dışı gibi görünsede bu bir fanfic sonuçta. Hinata ve Kageyama'nın evlenmesi de en az bu durum kadar gerçek dışı.

Soğutucu bozulalı yaklaşık üç saat olmuştu. Evin sıcaklığı otuz sekiz dereceden yirmi bir dereceye düşmüş Hinata ve Kageyama kalın kıyafetlerle bir kotatsunun altında yatıyorlardı.

"Tobio....neden bunlar bizim başımıza geliyor...."

"Bu wattpad kitabının okuyucularının beni kör bıraktığı için yazar-chan'a besledikleri nefret evrenden sekerek bize bu kötü olayların yaşanmasına neden oluyor"

"Evren? Yazar-chan? Nefret? Ne diyosun Tobio ya"

"Boşver"

".....süt getireyim mi kendine gelirsin?" ("Sütsüzken sen, sen değilsin! S****! Sütsüzlüğünü yok et!")

"......"

{Benim Turuncum}={KageHina Türkçe Fanfic}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin