{Bölüm 2}

3.3K 164 663
                                    

"Tobio! Geç kalıyorsun!"

"Hayır kalmıyorum. Ben sen değili- GEÇ KALIYORUM!!!!"

Kageyama son lokmasını ağzına sıkıştırarak sofradan kalkı. 'E dedim ben sana işte, beni bir dinlesen' Hinata Kageyama'nın taleşına takmayarak usulca kahvaltısını etmeye devam etti.

"Shouyo! Sarı ceketim nerde?(!)"

"Yaktım"

"Ne?! Neden?!"

"Yakışmıyordu sana, kaç kere at o ceketi dedim"

"Peki ben şimdi ne giyicem??"

"Kırmızı ceketini giy"

"O nerde?"

"Bilmem"

Kageyama söylenerek odalarının kapısını hızlıca çarptı. Hinata Kageyama'yı böyle görmeye bayılıyordu ama belli etmemeye çalışıyordu. 'Sana böyle davranmayı aslında hiç istemiyorum Tobio ama telaşlı olunca çok tatlı oluyorsun'.

Biraz sonra Kageyama hızlıca odadan çıkıp Hinata'nın yanına geldi. Onu yanağından öpüp kapıya yöneldi. Ayakkabılarını giyip kapıdan çıkarak "İttakimasu!!!" diyip kapıyı arkasından kapattı.

Hinata istemsizce kızarmıştı. "Hadi ama Shouyo! Bunu zaten hemen hemen her gün yapıyor. Eğer her öpüldüğünde kızarırsan bir yere varamayız!". Hinata yanaklarına vurup sofrayı toparlamak için kalktı.

"Bugün günlerden....ÇARŞAMBA! Penguenli süngeri kullanmalıyım!"

Hinata bulaşıkları yıkamayı bitirince biraz dinlenmek için koltuğa oturdu. Anlamsızca kapalı olan televizyona bir süre boş boş baktıktan sonra kumandayı almak için uzandı.

"Boruto'nun yeni bölümü kaçırdım mı ki?"

Hinata hızlıca kanalları geçtikten sonra Boruto'nun olması gereken kanalı açtı.

"Eh? Daha başlamamış mı? Bu hangi animenin tekrarı ya?"

Hinata animenin açılış müziğindeki adı okudu.

"Haikyuu mu? Iyy, hiç sevmem. Voleyball'la ilgili ama ana karakter çok salak"

Hinata başka kanallarda gezinmeye devam ederken kapı çaldı. "Geliyorum!". Hinata yerinden kalkıp kapıyı açmaya gitti. Gelen Kozume ve Tetsuroo'ydu.

"Ah, hoşgeldiniz!"

"Rahatsız ediyoruz"

Kozume ve Tetsuroo içeri gelip koltuğa oturdu.

"Şey...neden geldiniz?"

"Çok boş zamanım vardı, bende kız arkadaşımı alıp geleyim dedim"

"Kuroo, ben senin kız arkadaşın değilim"

"Evet öylesin"

"Hayır değilim"

"Öylesin"

"Değilim"

"Öylesin"

"Değilim"

"..."

"..."

"Öy-"

"Değilim"

Kozume biraz etrafa bakındı ardından Hinata'ya baktı. "Kageyama burda değil mi?". Hinata televizyonu kapatıp cevap verdi. "Hayır, işe gitti. Gerçi birazdan gelir"

"Oho? Siz şimdiden çalışıyor musunuz?"

"Aramızda sadece iki yaş var Kuroo-san;-;"

"Evet ama Kenma çalışmıyor. Demi Kenma?"

{Benim Turuncum}={KageHina Türkçe Fanfic}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin