{Bölüm 6}

1.3K 95 211
                                    

"Biz geldik!!"

"Nii-Chan Nii-Chan!!"

"Ah, merhaba Natsu"

Natsu abisinin yanındaki figürü farkedince daha fazla yaklaşmakta tereddüt etti.

"Natsu, bu Tobio. Tobio, bu Natsu"

"Tanıştığımıza memnun oldum"

"Ben de"

Natsu ve Kageyama tokalaşıyorlardı. "Gidip içecek bir şeyler getireyim". Hinata oradan uzaklaşır uzaklaşmaz Natsu Kageyama'nın elini cimciklemeye başladı.

"Nii-Chan'ı benden alamassın"

"Sen öyle san velet.."

.  .  .

Kageyama ve Natsu salondaki kotatsuya geçmişlerdi ve konuşarak Hinata'nın gelmesini bekliyordu.

"İstesende onunla evlenemessin sonuçta ikiniz de erkeksiniz.."

"Peki ya sana ne demeli? Sen onun ÖZ kardeşisin, senin durumun benimkinden daha umutsuz.."

"Se-"

"İçecekler geldi!"

Hinata elindeki tepsiyle odaya girmişti. Yavaşça tepsideki bardakları teker teker masanın üzerine koyan Hinata Kageyama'nın yanına oturdu.

"Eh? Nii-Chan! Neden onun yanına oturdun?"

"Şey-"

Natsu kollarını Hinata'nın sağ koluna sarıp onu kendi yanına çekmeye başladı. "Nii-Chan benim yanımda oturmak zorunda!"

'Tsk, Hinata'mı aldı küçük velet..'

"Nii-Chan Nii-Chan! Bugün okulda ne yaptın??"

"Hmm..ilk önce Tobio ile matematik falan işledik. Sonra Tobio ile tarih ve beden eğitimi. Sonrada Tobio ile öğle yemeği yedik ve ondan sonrada Tobio ile volleybal antremanına gidip Tobio ile hızlı vuruşumuzu çalıştık. Ardın zaten Tobio ile eve geldik"

'Ne Tobio'oymuş arkadaş..'

Kageyame isteksizce gülümsüyordu. Sevgilisinin adını bir dakikadan daha az bir sürede bu kadar çok tekrar etmedi garip bor şekilde fazlasıyla hoşuna gitmişti.

"Nii-Chan, ben büyüyünce benimle evlenir misin?!"

"E-Eh?-"

"Yok canım daha neler!! Shouyo benimle evlenecek birkere!!"

Natsu ellerini kotatsunun üzerinde bastırarak ayağa kalktı. "Hiçte bile!! Nii-Chan benimle evlenecek!!"

"Ha ha! Hayal dünyasında yaşıyorsun kızım sen!!"

"Ben mi?! Asıl sen hayal dünyasında yaşıyorsun!!"

Kageyama da ayağa kalmıştı. "Erkek arkadaşımı sana vermem!!"

"Sen vermiyeceksin zaten o kendi gelecek!"

"Shouyo benim yerime asla seni seçmez!! Git kendine başka birini bul!"

"Sen öyle san! Nii-Chan!!"

"E-Efendim?"

"Ben mi yoksa bu bücür mü?!"

"Ben senin beş katınım be!"

Natsu Kageyama'ya dilini çıkarttı.

"N-Noluyo ya..."

.  .  .

Kageyama uyanmıştı. Koltukta üzeri örtülmüş bir şekilde yatıyordu. Ayak ucunda biri vardı ama kim olduğunu bilmiyordu. "Shouyo?"

{Benim Turuncum}={KageHina Türkçe Fanfic}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin