{Bölüm 12}

859 68 177
                                    

"Demek buraya kadardı ha? Bu kadar çabuk biteceğini tahmin etmemiştim..."




































"Oi, Baka Tako! Neden ölecekmiş gibi konuşuyorsun?!"

"Ah, pardon. Heyecandan olmuştur belki??"

"İyi, öyle olsun madem"

Kageyama hazırlanmıştı. Biraz sonra ameliyata alınacaktı. Korkmuyordu deyemezdi ama tam olarak da korkuyor değildi. Karışık bir durumdu. Ameliyattan çıkınca ortamı daha da neşelendirmek için artık kör olmayacağı ile ilgili bir espiri bulmaya çalışıyordu.

'Hmm...bir türlü güzel espiri bulamıyorum. Neyse, ameliyattan çıktıktan sonra ararım. Görebilirken bulmak daha kolay olur  ͡° ͜ʖ ͡° " (tamam, gidip ölüyorum)

"Her şey hazır"

"Tobio hariç"

"Nasıl yani? Ben hazırım Shouyo"

Hinata kafasını hafifçe iki yana salladı. "Bizi biraz yalnız bırakabilir misiniz?"

.

Hinata Kageyama'nın yanına oturdu. "Ellerin titriyor Tobio." Kageyama ne zaman endişe veya korkusunu yüzünde belli etmese elleri titrerdi. Hinata bunu çok iyi biliyordu bu yüzden Kageyama'nın ellerini sıkıca tuttu.

"Endişelenme, ben senin herzaman yanında olacağım. Zaten her zaman yanında olabilmek için seninle evlendim." Hinata Kageyama'nın elini yanağına koydu.

"Sen ameliyata girerken de çıkarken de yanında olacağım. Sen yeniden görmeye başlayıncada mutluluk yuvamıza geri gidicez." Hinata Kageyama'nın avuç içini öptü.

"Tamam."

. . .

Kageyama ameliyata gireli iki saat olmuştu. "Her şey iyi gidiyor mu acaba?"

O sırada...pat! ZOMBİLER!!

"Yazar-sama, zombileri geçen bölüm kullandınız"

Aniden ameliyathaneye bir tır daldı!!!!

"Yazar-sama, ameliyathane altıncı katta.."

Dinazorlar hastaneyi bastı!!!!

"Yazar-sama, dinazorların nesli tükeneli çok oldu"

Gökten bir meteor hastanenin tam üs-

"Yazar-sama! Aslında...bunun olamaması için herhangi bir sebep yok ama buna devam edemezsiniz!"

Ama bölümü doldurmam lazım! Yoksa çok kısa olacak! Daha sadece 246 kelime yazdım!!! Ah, buldum! Kageyama, bir sonraki sahnede öleceksin!

"Ne?!"

Sonra Hinata depresyona girecek!

"Pardon?"

Ama Kageyama zombi olarak geri gelecek!

"Ha?!"

Evet, bencede garip oldu. Kageyama Yarı zombi, çeyrek vampir ve çeyrek peri olarak geri gelecek! Aynı zamanda tek boynuzlu atın boynuzu ve denizkızı kuyruğuna sahip olacak!

"Yok devenin a-"

Evet! Ondan da olacak!

"Yazar-sama! Zorlama artık! Herkes mutlu son istiyor!"

Ben istemiyo-

"SENİN NE İSTEDİĞİN KİMİN UMRUNDA?!"

. . .

{Benim Turuncum}={KageHina Türkçe Fanfic}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin