Hinata bahçede çamaşırları asıyordu. "Hm~ Hm~ Hm~ Hm~". Birkaç tane daha çamaşır astıktan sonra birini duydu. "Hangi şarkıyı mırıldanıyorsun?". Hinata gülümsedi.
"First Town" (medyada bulabilirsiniz)
Kageyama Hinata'ya yardım etmeye başladı. Birlikte çamaşırları asıyorlardı. "O-Oi, Shouyo, gömleğime noldu;-;"
Hinata başını kaldırıp Kageyama'nın elinde tuttuğu gömleğe baktı. "Bilmem nolmuş?"
"Şöyle söyleyim, benim hiç pembe gömleğim yok"
"Hm? Emin misin?"
"Eminim."
"O zaman o gömlekt- YOKSA!"
"Evet.."
"Pfft...AHAHAHA AHA AH AHAHA!"
"Sussana boke! Gömleğimden oldum senin yüzünden!"
Hinata'nın kahkahası bir süre devam etti. "Özür dilemek isterdim ama- eh? Tobio" Hinata etrafa bakındı ama Kageyama'yı göremedi.
"Tobio? Tobio nerdesin?"
Hinata eve girdi. Bütün odalara teker teker baktı ama Kageyama'yı bulamadı. "Nereye gitti bu- ya?". Aniden etraf karardı. Hinata adete uzay boşluğundaydı. Karanlık olduğu için hiç bir şey göremiyordu.
"Biri şaka falan mı yapıyor? H-Hiç komik değil!"
Biraz sonra saniyeler önce üzerinde durduğu tabanın artık orda olmadığını farketti ve düşmeye başladı. "A-Ah! Buda ne! Tobio, Tobio nerdesin?!"
"KORKUYORUM!"
Taban geri gelmişti. Hinata şehrin ortasında yerde yatıyordu. Yavaşça ayağa kalkıp etrafa bakındı. Dikkatini en çok gökyüzündeki yıldızlar çekmişti. Çok parlaktılar.
İnsanlar koşup Hinata'nın yanından geçerek belli bir yere gidiyorlardı. "Noluyor?" Hinata herkesin olduğu yere gitti. İnsanlar bir araba kazasının etrafına toplanmıştı.
Hinata yaralının yanına koştu. "Beyefendi! Beyefendi! İyi misi-" o sırada yardım etmek üzere olduğu kişinin kendisi olduğunu farketti. "B-Ben mi? Nasıl?".
Biraz sonra insanların başka bir yerde daha toplandığını fark eden Hinata onları takip etti. Kalabalığın içine karıştığın kanlar içindeki aşık olduğu adamı gördü.
"Kageyama!"
'Eh? Neden? Neden Tobio yerine Kageyama dedim?'. Etraf yeniden kararmıştı.
"Senin suçun!"
Hinata arkasını döndü. Kageyama kızgın bir yüz ifadesi ile kendisine bakıyordu. "K-Kageyama!".
'Tobio diyeceksin aptal!'
"Senin suçun!"
"Eh?"
"O gece çok içmeseydin o kazayı yapmazdık! Kör olmazdım!"
"Ben sadece-!"
Kageyama'nın arkasında başka figürler de belirdi. Natsu ve bütün arkadaşları etrafını sarmıştı.
"Senin suçun!"
"Senin!"
"Senin!"
"Senin suçun!"
"Hepsi senin yüzünden!"
"Senin suçun!"
"O senin yüzünden kör oldu!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
{Benim Turuncum}={KageHina Türkçe Fanfic}
Fiksi PenggemarTatlış tatlış olaylar içeren bir KageHina kitabı. Eğer diğer kitaplarımdan birini okuduysanız (mesela "Son Uçuşum") nasıl bir yazar olduğumu anlamışsınızdır. Bu kitabı çok seveceksiniz *pis pis sırıtır*