5.BÖLÜM "NELER OLUYOR?"

456 22 3
                                    

Odaya sızan güneş ışığıyla uyandım. Bu eve geleliden beri ilk kez ışık görüyordum . Ella da benle birlikte kalkmış olmalı ki gözlerini ovuşturarak "günaydın" dedi. Karşılık verip yataktan kalktım. Yatağın örtüsünü düzeltirken " hemen hazırlan gidicez." dedim. Bir kaç dakika sonra Ella'nın  " olmaz." dediğini duydum.Saçından tutup götürmek istiyordum bunu bi kenara atıp " neler oluyor dün gidelim diye yalvaran sen değilmiydin ?" dedim. Bana arkadaşlarını burada beklemek istediğini onlar gelmeden gitmeyeceğini  saçmaladı . " iyi o zaman sen gelme ben gidiyorum." deyip kapinin kolunu tuttum. Son bir kez  bakmak için kafamı çevirdigimde altima ettigime yemin edebilirim. O kadar korkunçtu ki yüzü . Aglamaya" imdat" diye bağırmaya başladım. Bana yaklaştıkça daha çirkin olduğunu anlayabiliyordum. yaklaştı ve elimi tuttu sanki elime kızgın demir deydirmişlerdi "imdat imdat imdaa..."

"Lora Lora kendine gel, İyi misin ?" gozlerimi açtığımda karşımda ev sahibi ve Ella vardı. Kaldığımız odanın kapısının önünde yerdeydim  . Yavaşça kaldırıp yatırdılar . Kendime geldiğimde Ella anlattı. Ona " gidelim." demişim o Daniel i bekleyelim deyince "hayır ben gidiyorum sen gelmezsen gelme." diye karşılık verip kapıya doğru gitmisim Ella da hayır olmaz diye kolumdan tutmuş . Ne olduysa! Kendimi yere atıp sayiklamaya başlamışım. Sonrası belli zaten.Ev sahibi gelmiş falan filan. "iyiyim ben" diyerek yataktan doğruldum. Ella bana yatmami söylerken yine o yüzü gördüm. Bu neydi neden aynı korkunç siyah yüzü görüyordum. Kafamı diğer tarafa çevirdim. O yüzü gördüğümü onlara söylemeyecektim eğer söylersem biliyordum bana deli gibi davranıp  İyileşene kadar yatakta kalmamı isteyeceklerdi . Ben ise hemen bu evden çıkma hayalindeydim. Lanet olsun. Bir de Daniel'i bekleyeceğiz bu evde . Hemen gelse bari. Bir de geceye kalıyormuşuz . Yok artık ! Hiç kaldıramam bunu. Zaten korkunç ,geceleri iyice korkunç oluyor bu ev. Neydi o dün geceki ayak sesleri aman tanrim . Kafayı yemek üzereydim. Hatta yemiş bile olabilirim. Baksana ilginç kafalar bile görmeye başladım. Ben bunları düşünürken Ella yanımdan kalkıp gitmiş. Farketmemişim bile. Ne kadar "Ella Ella" diye seslensem de cevap alamadım. Yavaşça yataktan doğrulup ayağa kalktım. Koridora çıktığımda, merdiven yok olmuştu  ! Bu nasıl olur. Kocaman merdiven nereye gider. Bir kaç kere gözlerimi ovuşturdum . Ama yok gerçekten de merdiven kayıplara karışmıştı ya da ben grcekten balatalari siyirmistim. Çılgın gibi koridorda koşup "Ella" diye bağırıyordum . Bu olay gittikçe garip bir hal almaya başlıyordu kimseden ses seda gelmezken dün duyduğum sesi yine duyuyordum. Biri bana sesleniyordu. Kostum , kostum ve kostum.Ben koştukca koridor uzuyor gibiydi. Tekrar delirdiğimi düşünmeye başladım. Bu katta yanlız kalmak beni çok korkutuyordu. Birden önümde Ella belirdi. " iyimisin çığlıklarını duydum koştum ama seni göremedik nerdeydin ?" Ne halttan bahsediyordu böyle ? Koridorda deli gibi onu aradım. Uzatmayıp odama doğru ilerledim. Arkamdan bir şeyler söylüyordu ama anlamadım . Artık yorulmuştum dönüp bakmadım bile . Odama girdigimde akşam olduğunun farkına vardım. Ve Daniel hala ortalarda yoktu. Lanet olsun. Bir gece daha mi ?! Artık çıldırırım heralde. Umutsuzca yatağa oturdum. Ella odaya geldi ve o da oturdu. Dünkü Ella değildi bu. Dün tırsak "gidelim" diye ağlayan birisi bu gün nasıl olurda "Daniel'i bekleyelim" diyebiliyordu anlamiyorum açıkcası. Odamızın kapısı nazikçe çalındı gelen ev sahibiydi. " sesler duyduk. Bir sorun mu var ?" dedi. Her zamanki gibi solgun yüzlüydü ve ilginç kiyafetleri vardi. Ella "bir sorun yok siz merak etmeyin" diyerek geçiştirdi. Ev sahibi gidince Ella " Daniel, jack ve Leo 'yu nasıl bulucaz?" dedi. Aynı sorunun cevabını bende merak ediyordum. Ayrıca Daniel 'in bizi bilmediğimiz kişilerin evinde bir başımıza bırakması da oldukça kabaydı. Ella'ya boş bir suratla bakıp omuzlarımı bilmiyorum anlamında kaldırdım. Az bi süre daha sessizce oturup ayağa kalktım. Biraz daha böyle boş boş oturup kıç büyütemeyecektim. Alt kata inip ev sahibinden bır gecelik daha izin alabiliriz diye düşündüm.Ella da fikrimi uygun bulup benle gelmeye karar verdi birlikte merdivenlerden aşağıya indik ev sahibi ortalarda yoktu bahçedemi diye düşündük . Bulunduğumuz katın penceresinden dışarı baktım. Yağmur yağıyordu . Biraz ileride bir karaltı vardı neydi o ? Ev sahibine hiç benzemiyor. Sanki bize bakıyordu. Ella ya da göstermek icin ona seslendim. O geldiğinde karaltı yok olmuştu. Nereye gidebilir. Daha demin buradaydı.  O karalti neydi ve biranda nereye kayboldu ? Aklımda bu sorularla odamıza çıkerken elinde garip bir anaktarla birlikte ev sahibiyle karşılaştık . İkinci katta ne yapıyordu acaba ? Ella"bizde sizi arıyorduk biliyorsunuz arkadaslarimiz hala gelmedi izin verirseniz bir gece daha burada kalabilirmiyiz ?" ev sahibi aşağıya inerken aynı anda da konuştu  " tabiki sizi ağırlamaktan hepimiz mutluluk duyarız. İstediğiniz kadar burada kalabilirsiniz." dedi ve aceleci bir şekilde merdivenden inip gitti. Hepimiz derken neyi kastediyordu? Burada ondan başkası yok sanıyordum. Heralde karısı falan vardı. Odaya çıktığimizda Daniel oradaydı. Koşup sarıldım ,yatağa oturduk ve neler olduğunu sorduk. O da bir bir anlatmaya başladı.

KÜÇÜK DAĞ EVİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin