4. Bölüm
Saat neredeyse 2 iydi Leo ve Jack gelmeden uyumak istemiyordum . Bir kaç kez aşağı inip su içmeyi aklımdan gecirsemde cesaret edemiyordum . Bu evde bir şey beni korkutuyordu. Ama ne olduğunu bilmiyordum. Bu düşünceleri geride bırakıp su için aşağıya inmeye karar verdim. Ellaya seslenicektim ama uyuya kalmıştı. Kapıyı sessizce açtım . Dışarısı çok karanlikti koridordaki mumu alıp ilerlemeye başladım. Merdivenler çok ses çıkarıyordu . İkinci kata geldiğimde , ev sahibi bir anda Karşımda beliriverdi "uyumaniz lazimdi neden odanıza gidip dinlemiyorsunuz?" deyişi oldukça enteresan gelse de " su için kalktım " diyebildim . "siz odanıza çıkın ben size getiririm." dedikten sonra kapıda yaptığı o korkunç gulumsemesini yapıp gitti. Ben de merdivenlerden yukarı çıkmaya başladım. Acaba neden mutfağa inmemi istemedi diye dusunmeden de edemedim. Üst kata vardıgimda Daniel'in kapısı açıktı. Yavaşça odasina doğru ilerledim. Kapıdan kafamı uzatıp baktığımda Daniel yatakta yoktu. Odaya girip bakmaya başladım ama yok. Arkadan bir el omuzuma dokundugunda irkildim gelen ev sahibiydi. "neden odanıza girmiyorsunuz?" dedi " Daniel nerde ?" dedim . Neler dönüyordu bu evde ? Ev sahibi az önce arkadaslarini aramaya çıkacağını onları bulmadan gelmek istemedigini söyledi.Bunu duyunca karsidaki pencereden kendimi atmamak için zor tuttum. Sinirlerim bozulmuştu bu lanet evde Ella ve ben tek kalmıştık . Ev sahibi odama kadar eşlik edip gitti. Yatağa oturup suyumu içmeye başladım. bir anda bir fisilti duymaya basladim, biri sanki bana sesleniyordu. Oldukça korkmuştum. Delirdigimi düşünmeye başladım. Bunların geçmesini , arkadaslarimin geri gelmesini dileyerek kafamı yastiga koydum. Ancak böyle geçecekti. Bir süre sonra koşan ayak sesleriyle uyandım. Ev sahibinin çocukları mi vardı? Bu saatte ne yapıyorlar ? Bide bunu hiç kaldıramayacağım. Koridora çıkıp biraz sessiz olmaları gerektiğini söyliyecektim . Yataktan kalkıp kapıyı açtım. Koridorda kimse yoktu ama ayak sesleri sürekli devam ediyordu. Yorgunlutan sinirkerim bozulmus olmaliydi ,Kapıyı kapattım. Yatağıma oturup ayaklarımı uzattım. Duvardaki resimler ilgimi çekmişti. Resimlerden birinde bir ev vardı. Bu evdi galiba. Yataktan kalkıp resme yaklaşıp baktım evet bu evdi. Kim yaptı diye baktığımda şoka uğradım Resmin sağ alt köşesinde "GIOTTO DI BONDONE " yaziyordu bu imkansız olmaliydi bildiğim kadarıyla GIOTTO 1200 ' lü yıllarda yaşayan bir ressam. Bu ev kaç yıllık ? Olanaksız resimdeki ev bu ev değildir başka bir evdir benzetmişimdir falan filan diye ne kadar düşünsem de kendimi bu yalana inandiramadim . Bal gibi biliyordum bu ev o evdi ve ... İşte ne olabilir nasıl olabilir bilemiyorum. Neler oluyordu . Kendimi umutsuzca yatağa attım. Gözlerimi tavana dikmiş düşünüyordum. Ne bok yiyeceğiz ? Arkadaşlarım hangi cehennemde ? Onları nasıl bulucagiz ? Bu düşüncelerle birlikte yarın bu evden ne olursa olsun gitmeye karar verdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KÜÇÜK DAĞ EVİ
HororÇılgın gibi koridorda koşup "Ella" diye bağırıyordum . Bu olay gittikçe garip bir hal almaya başlıyordu kimseden ses seda gelmezken dün gece duyduğum sesi yine duymaya başladım.