Küçük Sarışınım

78 3 1
                                    

 Gitmeye kalktı ama izin vermedim. ''İki gündür nerdesin sen seni arıyorum. ''dedim. ''Hiçbir şey öğrenme, hiçbir şey de sorma!! Sadece bana sarıl!!dedi. Elimdeki pembe bolonla sarıldım ona var olan tüm özgürlüğümle . . .

  Elimden tutup ''benimle olmaya cesaretin var mı ?'' dedi. Sadece güldüm. Onu gördüğüm ilk andan beri buna benzer bir soru bekliyordum ama soruyu sorduğunda donup kalmıştım. 

  ''Çiğdemm ?''

''Alp benn. . . ''

''Pekii unut herşeyi''

Herşeyi unutmak mı? Neyden bahsediyor bu salak? Ona bu kadar alışmışken, tüm hayallerimi, her geçen gün onun üzerine kuruyorken ve onunla olduğum her saniye benim için bu kadar değerliyken ne unutmasından bahsediyor bu salak?

''Unutmak mı al sana, unutıyım herşeyi haa''dememle yatağın yanındaki komidinde duran vozoyu fırlatmam bir oldu. 

''K..k..afan ka.. nı.. yor'' 

Koridora çıkıp bir hemşire çağırdım. O kadar sert atmıştım kii yarığa beş dikiş attılar. Hemşire işini bitirdikten sonra kalkmaya çalıştı. 

''Alp yat şuraya dinlenmen gerkiyor''

Aptal aptal bana baktı ve sonra kahkahalar atmaya başladı.

''Senin benimle zorun ne çocuk!! Az önce benim yüzümden kafana beş dikiş yedin''

''Beni seviyorsun''

''Kafana vozo attım farkında mısın?''

''Bana aşıksın o zaman''

''Hayır!!''

''Aşıksın''

''Değilim''

Yüzüme dokundu ve beni kendine yakınlaştırdı.

''Gözlerimin içine bakarak bana aşık olmadığını söyle o zaman ??''

Ona aşık olduğumu söylesem?? İçsesim Olmaz Çiğdem götü kalkar dese de kararsızdım.

''Hadii bana aşık değilsen gözlerimin içine bak ve söyleee'' diye tekrarladı.''

''S..s..a..n..a.....a..ş..ı..k.......d..e..ğ..i..l..i..m''  yutkunarak devam ettim yüzünün düştüğünün farkındaydım. ''Sadece hayallerime çok yakışıyorsun''

Sözümü bitirdiğimde yüzümüm çevirdim ve dolaptan çantamı almak için kalkmıştım ki beni kolumdan çekti.

''Hiçbir yere gidemezsin''

Orantısız gücümüz vardı birbirimize karşı benden çok ,çok güçlüydü. Ani bir hareketle yatağının yanına otuturdu. Daha sonra yaklaştı veyaklaştı. Aramızda santimler kalmıştı. Burnundan nefes verişini dudağımda hissediyordum. En son onunla ilk konuştuğumuz gün fırından sonra bu kadar yakınlaşmıştık. Biraz daha yaklaştı ve fısldadı:

''Sadece seninle uyumak istiyorum''

Geri çekildi sonra yanna uzanmam için çarşafı açtı ve işaret etti. Bir an düşünmeden uzandım yanına. İşte şimdi öyle güzel bir andayım ki hayallerimde bile yaşamadığım. . . 

ALP

Küçük sarışınımla palyaço kıyafetlerimle uyuyordum. Gerçeklere dayanamadığım zaman ne ağladım ne güldüm ne de hayal kurdum hep uyudum ben. Hiçbirinde acım geçmedi ve hiçbirinde büyümedim. Ama şimdi yanıma küçük sarışınım var belki biter herşey? Son bulur belki? Belki de eskisi gibi olur? Kimbilir?

2 saat sonra

Etraftaki sesten dolayı uyandım. Çiğdem ve annesi kavga ediyordu. Ahh şu kız anneleri...kız babaları.. Sanırım baba olmadan anlayamayacağım onları. Ben daha tek gözümüm açmışken Çiğdem'in ağladığını fark ettim. O.oo küçük sarışınım ağlıyormuydu? O ağlarken bile güzelken ben onun ağlamasını istemiyorum.

Kavga nerde ,ne için, neye kızılıyor , neden ağlanıyor bilmesem de konunun uyuduğumuz için olduğunu anlamıştım. Off ben böyle küçük şeylerle uğraşamam kii. Kalktım yataktan. Annesi sustu. Sarışınımın hıçkırıkları kaplamıştı odayı. Yoo boyle olmaz. Köşeye sinen sarışınımı bacaklarından tuttum ve omzuma attım.

Annesi ciyaklamaya başladı. ''Kızımı nerye götürüyorsun, bırak kızımı!!''diye. Ceketimi de aldım ''İçin rahat olsun anacım kızında gözüm yok gönlüm var sadece. . .''dedim ve sertçe kapadım kapıyı. 

Sonra daa... Siz tahmin edin iştee. . . 

Pembe Şortlu PiçHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin