Hastaneden çıkıp yurta giderken mağazada karşılaştığım adamı gördüm . Adam o günkü gibi yine bizi gozetliyordu ve artık gerçekten bir şeylerin olduğunu seziyoyrdum. Ve acilen neler olup bittiğini öğrenmem lazımdı.Berile yurda gitmesini söyledim. Beril abla sen nereye bu halde nereye nasıl gideceksin dedi. Önemli bi işim var sen git ben şuradan bir taksiye biner giderim dedikten sonra ayrıldık ve doğru adamın mağazasına gittim . İçeri girince hemen bi bahane uydurup kasaya doğru ilerledim Allahtan o adam yoktu yoksa istediğimi elde edemezdim Kasadaki kızlara buranin patronunun ismini ögrenebilirmoyim diye sorduğumda kizlar dan biri mehmet beyimi soruyorsun deyince diğer kiz çıkışarak niye sordunuz bir sorun mu vardı .Hayır iyi günler dedikten sonra mağazadan koşar adımlara çıktım ve bi dolmuşa atlayıp yurda doğru yola koyuldum.Yurda girince kızların yemekhane olduğunu görünce çaktırmadan odaya gittim yurdun internetinden facebook a girdim ve adamı araştırmaya koyuldum adamın paylaştığı hikayesinde iki kızı olduğunu öğrendim acaba diye düşündüm .ama sonra hayır hayır olamaz imkansız böyle bişey biz o adamın kızları olamayız nasıl ya diye kendimi kuruntulara soktum.Peki o zaman bu adam niye bize tanıyormuş gibi BAKIYORDU bu işitince arastirmam gerektigine kanaa getirerek telefonu elimden yatağa bıraktım .Tam o anda içeriye Beril girdi. Abla sen bugün apar topar nereye gittin diye sorunca şey ııı haaaa ya ben kitap tabi ya kitap almaya gittim . Peki hani kitabın nerde. Şey ya bulamadım maalesef.